- sötnos.



Karolina: Jag har känt dig sen höstterminen. Jag har lärde känna dig fort och jag spenderade mycket tid med dig. Du ska veta att jag alltid vill ditt bästa. Som är att se att du är lycklig. För mig kommer du alltid vara nr 1 , alltid den som går före alla andra i kön, liksom. Verkligen från första ögonkastet, fick du mig att le gumman. Jag tar in dina leenden dom sätter sig fast i mitt hjärta och när jag mår som sämst så tar jag fram dom.

Första tanken om dig va typ : Shit, hon verkar nice henne vill jag lära känna. Och idag när jag ser dig tänker jag: JAAA! SYSTER! Jag trodde verkligen inte att det skulle bli så här bra som det blev jag trodde bara att vi skulle lära känna varandra och hälsa lite då och då, men kolla på dagen nu liksom det är ju verkligen mer än bara "känna varandra" lite grann, det är typ 100 gånger bättre än vad jag trodde det skulle bli! Du har lärt mig massor om både bra och dåliga saker, en sak är att bara le och se glad ut hur ledsen du än är inuti. Det finns tusentals stjärnor men bara en sol och det är du , du lyser upp mitt liv och får mej alltid att le. Du , du är en STOOOR förebild för mig. Asså allt som händer dig ser man inte utanpå , som nu när din katt har blivigt påkörd t.ex. du ser lika glad ut och du välkomnar en alltid på samma sätt som innan utan att man äns märker att det är något som har hänt med dig, om jag inte skulle veta att det är skit just nu, skulle jag inte tro det, för du ser lika dan ut som innan. Du kan se rakt igenom mig på ett så där bra sätt, och det är tryggt att veta att du alltid ställer upp vid alla motgångar och alla sårbara tider. När jag är med dig känns det tryggt, då känns det som om ingenting kan hända liksom. Jag kommer sakna dig så mkt, en liten stund utan dig, en lång stund utan dig, det spelar ingen roll hur länge, bara jag är utan dig så gör det ont. Och dehär är något bara jag kan uppleva, smärtan att veta att jag inte kommer kunna träffa dig. Du har allt, verkligen allt! När jag mår dåligt står du bredvid och stöttar, när jag står i mot vind står du med. Idag va ju jag bara i skolan en halv dag typ, och då hade du stått i korridoren och ropat "MY, MY" och så va jag inte där, fick höra det av dig idag när du frågade va jag va idag. Men nu kan jag tallaom att jag kommer till skolan idag och kan träffa dig vilket är BÄST. Jag älskar dig. Av verkligen hela mitt hjärta inte bara lite utan hur mycket som hälst. Storasyster jag finns alltid här för dig. Jag vill ha dig vid min sida i hela min framtid som jag haft nu , du är en av världens finaste vänner älsklingssyster!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Min lilla bebis vad söt du är!

Och ja, det där med att le och se glad ut .. Det får man göra, dagarna går vidare. Ibland läks saker inte helt , men man lever bara en gång och varför inte göra det bästa av det hela(?) Det blir ju inte bättre av att sitta och gråta , nejnej + att jag inte vill få mina vänner att oroa sig.

Men lillasyster, du vet att jag alltid finns för dig och skyddar dig ifrån allt ont, i love u forever! <3



& du förresten, vi måste ta nya bilder snart! Den där bilden är gammal och ser förjävlig ut på mig ;o Heh, puss på dig sötis! :)

2009-05-16 @ 15:05:22
URL: http://sessankarro.blogg.se/
Postat av: My

Sv till Karolina: Ja, det är helt klart! Nej t.ex. som om jag skulle förlora dig, då skulle det ALDRIG läka.

HAHA JA! Det måste vi och det har vi sagt ett tag nu men det har aldrig blivit av ;)♥

And I love u to! Puss på dig med storsis! :)

2009-05-16 @ 23:09:57
URL: http://myssiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0