- söndag





Bild på mig och Mickis i Ängelholm!


Då va det söndag igen då = Skola i morgon blää! 
Fast ett plus är ju att jag får se dig .. och träffa storsis + alla vännerna :D 
Juste det blev ingen Huddinge igår så Maria kom hitt och sov, vi hade det iaf skit kul, skrattdamp.se, (a)
Sen idag vaknade vi kl 10 - halv 11 va den tror jag , vi käkade frukost och sen drog Maria på sin dans-uppvisning.
Sen visade det sig att det fanns biljetter kvar så Karin köpte en till mig så jag kunde kolla :)
Mamma körde mig ditt. Jag trodde bara jag kände 2 stycken typ, men det visade sig vara typ skit många som t.ex. Aggi gick på sång, shit fett fint hon sjöng! Fast det tycker såklart inte hon ;)
Sen när det va klart så draga jag hem och käkade och nu sitter jag här , och har typ skit tråk :/

Aja nu har jag inge mer att säga, vi hörs imorgon!
Kärlek♥  / Mysan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0