- SOLA, SOLA, SOLA + gäster ! :d



Idag blev de en bild på min/våran älskade sol! :D♥

Hej på er, min data fuckar up så blir ingen bild från idag :(
Men iaf idag ska jag SOLA, SOLA, SOLA & SOLA lite till hade jag tänkte men sen kom jag på att vi ska ha gäster eftersom mamma fylde år igår, men tänker sola iaf, men kan ju vara lite social ibland, bravo Mysan !
Just nu sitter jag och smsar med älsklingen som jag aldrig fick träffa igår :(♥
Men iaf kommer inte skriva mera men om ni vill ngt skicka mig gärna ett sms (a) heh svarar typ direkt :)
Menmen, de är ingen träning idag den är typ slut :( och jag pallade inte åka och kolla på SM för Rasmus skulle inte varaa med på ngt varv, jävla sämst Rasmus, haha. Nej då driver han är för stel för att vara med i friståendet och om man inte  är me i friståendet får man inte vara med på ngt annan häller. :s
Och nu fattar typ ingen vad jag snackar om, hehe men ville bara få mitt inlägg lite längre (a) 
Men nu ska jag gå ut igen nu är ju kl typ halv 1 & de är ju då solen står som högst på himmlen och de e då man blir brunast (a)

Aja, va allt för mig just nu skriver och lägger säkert in bilder från dagen senare ikväll om inte imorgon om jag hinner.
Kram&Puss på er.
/ Mysanpysan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0