- sista eller?



Det blir sista dagenros tror jag, blir för mycket, asså typ förmånga inlägg på en dag eller vad tycker ni? Kanska ska ta veckansros eller? 

Men iaf, idag går dagens ros till; Min bara min älskling som alltid finns här, och han vill alltid att jag ska komma till han (a), haha. Måste bara säga att jag kommer alltid finnas för dig, i regn och solsken ska jag stötta dig. En som du är de inte många som har, och om man har en så ska man hålla den kvar, tänker hålla dig kvar tills du släpper mig, även om vi inte kommer vara tsm så kommer jag finns här om de är jobbigt. Men igentligen tänkte jag bara säga du betyder mest på denna jord älskling, jag måste bara säga ett STORT tack till allt du gjort för mig, och alla gånger du sagt att jag är söt/fin/bäst allt vi har gjort tsm kommer alltid finnas som ett fint minne av dig, den dagen du lämnar mig kommer det finaste jag har vara minnen av dig, allt som vi har gjort. Jag älskar dig. Och kommer alltid göra det.
Puss älskling.
Din egen My.


Kommentarer
Postat av: Bella

Är det du som håller på och skriver till mig på pa?

2009-05-28 @ 17:04:37
URL: http://ilhw.blogg.se/
Postat av: Bella

Är det du som håller på och skriver till mig på pa?

2009-05-28 @ 17:10:02
URL: http://ilhw.blogg.se/
Postat av: Anonym

va gulligt! Små barns kärlek är alltid sött =)

2009-05-28 @ 18:02:16
Postat av: My

Svar till Bella; Nej de är inte jag :s Om inte någon är inne på min för jag har inte vart inne sän typ 1 vecka ;o

Svar till ; Hihi, Men vem är du? :D

2009-05-30 @ 22:28:41
URL: http://myssiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0