- sista blir lite tidsfördriv.

1. Vad heter du ( allt som allt ) ? - My Christin Eriksson
2. Vad kallas du? - Mysan , lillan (av karro) ,  Mysis ,  glömt ngt? Heh.
3. Vad vill du bli kallad? - Vet inte typ det jag blir kallad  nu ;o

4. Födelsedatum? - 2 januari heh. Ganska tidigt elr?
5. Stjärntecken? - Stenbock (BÄSTA)
6. Lunar? - öh, nej?
7. Msn? - ja det är klart (?)

8. Helgon? Eh nej?

9. Vart bor du? - Stockholm
10. Vad har du för mobil? W595 i rosa x)
11. Har du en egen dator? - nej , men snart :)
12. Vem är din/dina kompis/kompisar - ofta jag orkar skriva upp alla här? :s
13. Har du något husdjur? Nepp ..
14. Vad ska du göra i sommar? - sola bada det ska iaf bli en oförglömlig sommar!
15. Favorit färg? - Rosa, brun & vitt
16. Turnummer? 7, 10 &  17

17. Vad älskar du mest? - en person...
18. Intressen? - umgås me vännerna, innebandy & Gympa.
19. Favoritband/artist?
Svårt gillar många, men typ E.M.D. .
20. Favoritlåt med ditt favoritband/artist? - många
21. Namnsdag?  Varken My lr Christin finns , så ingen ..

22. Vad skulle du vilja heta? -  Emma eller Johanna tror jag eller som min söta syster Karolina så fina namn asså !
23. Vad heter du på din msn just nu? - ' Eriksson,

24. Hur många online? - 24 st
25. Vem är din 7:nde online? - Aggi sötnos <3

26. Vem har du blockat? - Några personer .
27. Hur många olika grupper har du? - 2, Online/Offline
28. Har du några olästa mejl på hotmail? - japps typ 10 st
29. Har du några nya kommentarer på bdb? - har inte äns bdb.
30. Isf hur många? -.-
31. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? - Thihi , jadu det vet jag inte, tror kanske som han :s
32. Beskriv ditt hår? - mörkblond, medellångt snebena .
33. Har du några piercingar/tatueringar? - Nope.
34. Vart skulle du bo om du fick välja? - Utomlands.
35. Bor du i lägenhet eller villa? - villa
36. Vilken färg är snyggast på kläder? - Beror på vilka kläder, men typ rosa & svart

37. Vad har du på dig? - jeansshorts(?) med ett svart linne.
38. Har du något i håret just nu? Har håret uppsatt ? hehe. :D
39. Vad har du gjort idag? - kolla nedan för ;)
40. Vad ska du göra imorron? -  skola :/
41. Hur mår du just nu? - Sådär har ont i magen, kanske för att det här hände ..
42. Hur brukar du annars må? - Beror på.
43. Är du sjuk? - Typ :s .
44. Har du ont nånstans? - aa! Knäet och hälsenan(?)
45. Har du gått till tandläkaren detta året? -  öh ja, jag va där i fredags drog ut en tand :/

46. Vad heter din mamma? - Kay heh inte så fint kanske men typ alla säger Kaysa.
47. Har du några syskon? - Nope, eller a typ :'D
48. Vilket är ditt favoritdjur? - kissekatt
49. Äter du ofta godis? - nej faktiskt inte.
50. Vilket är ditt favoritgodis? - choklad & Surt
51. Vad är det finaste som finns? -  Han i min famn ..
52. Vilken är din favoritdryck? - just för tillfället ,  fanta exotic (?)(a) haha.
53. Vilket är ditt favorit tv-program? -  Venne typ "2½ man" , hihi
54. Vilken är din favoritveckodag? - fredag kvällar och lördagar.
55. Vem är din förebild? - Helt klart storasyster Karolina ! :D<3
56. Vad är bäst med dig? - Att jag är den jag är & inte spela ngn annan.

57. Har du några komplex? -  öh?
58. Hatar du någon just nu? - hm..  Ja!
59. Saknar du någon just nu? - Äh ja att ha han hos mig:$
60. Har du kysst en apa? - ööh. varför skulle jag :s?
61. Vilket husdjur skulle du vilja ha? - katt.
62. Är du allergisk mot något? - Nej tror inte det.
63. Har du ngt nytt gb-inlägg på bdb? - Nej har inte det vafaan. .
64. Hur många bilder har du lagt ut? - vet inte
65. Vad har du valt för bild här ovan? - vadå här ovan ? :s
66. Vilket band är det dåligaste som finns? - vet inte
67. Är du kär? - Thihi , ja ;$
68. Isåfall i vem? -  Det är däremot hemligt, fast han vet nog , haha.
69. Vad är din civilstatus? - Singel.
70. Vad har du för sexuell läggning? - ööh , jag tänder på killar!! Kommer inte på just nu vad det heter , haha men jag är tjej och tänder på killar iaf!!! :)
71. Är du homofob? - nei
72. Är du medlem på någon annan sida än bilddagboken? - herregud, har inte bilddagboken men har mkt annat.
73. Isåfall vilken/vilka? - playahead.
74. Vilket är det fulaste tjejnamnet? - Haha, det finns fan många fula !
75. Vilket är det fulaste killnamnet? - Mohamed typ ? HAHAHAH!
76. Har du varit hos frisören det här året? - Ja men de e klart!
77. Använder du nagellack? - ibland nu tillexempel..
78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster? -  aa
79. Har du eget rum? - aa
80. Har du en dubbelsäng? - nej men vill ha, och dom ska köpa en snart.
81. Har du en egen platt tv? - nä
82. När flyttade du senast? -  för typ 5 år sen.
83. Vilken stil har du? - " fjortis " stilen enligt alla typ :s
84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med? - Zac Efron
85. Vilken kändistjej har snyggast kropp? - Nicole Richie
86. Vilken kändiskille har snyggast kropp? - Zac Efron :$
87. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? - Ööh..
88. Har du hoppat studsmatta det här året? - Äh, ja ?!
89.Vilken är den godaste frukten? - typ vindruvor.
90. Äter du grönsaker varje dag? - nej, haha.
91. Dricker du så mycket vatten som man ska? - jag älskar vatten =)
92. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig? - jag tycker normal .
93. Hur lång är du? - 1.45 typ
94. Är du nöjd med dig själv? - men hallå skojjar du ? :o KLART JAG INTE ÄR!
95. Vad är du bra på? - vet int..

96. Har du en egen hemsida? - Nej, men min blogg.
97. Är du medlem på den engelska bilddagboken? - nejnejnej
98. Hur gammal önskar du att du var? - 15
99. Vad är klockan just nu? -  20,33
100. Är det jobbigt att svara på frågor? - vissa, typ heh.
101. Hur ser din dataskärm ut? - platt? öh? vanlig?
102. Har du städat idag? - japp , visst är jag duktig?
103. Har du varit ute idag? - ja ,
104. Vem ringde du senast? - Pappa.
105. Vad var du senast arg på? -  Venne :s
106. Vad har du för status på msn just nu? - online
107. Vad har du ätit idag? - eh, pannkakor.
108. Önskar du att du var tjockare? - nei, smalare
109. Hur många hus har du bott i? - tre hus ..
110. Är du medlem på last.fm? - nei
111. Lyssnar du på webbradio? - nei
112. Bäddar du sängen? - nej , oftast får mamma göra det.
113. Har du lätt för att somna? - haha ibland,
114. Snarkar du? - nei
115. Vad har du för startsida? - myssiis.blogg.se ;)
116. Har du ett sladdlöst tangentbord? - Nä :/
117. Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon? - ibland
118. Vad lyssnar du på just nu? - musik ifrån datan
119. Vad har du för ögonfärg? - asså är lite ovanlig jag har ett grönt och ett blått ;)
120. Vill du tatuera dig? - Kanske.
121. Vad har du för visningsbild på msn? - På mig

122. Vilka sidor/program är du inne på nu? Msn, blogg och pea.
123. Laddar du olagligt ner musik? - Nej. Ibland kanske
124. Har du en egen mobil? - klart jag har !? 
125. Är du fet? - jag tycker de men inga andra !? :o
126. Vad önskar du dig i julklapp? - PENGAR PENGAR PENGAR!
127. Ska du köpa prada mobilen? - Va?
128. Har du sett filmen linas kvällsbok? - Ja , haha
129. Är du emo? - Nej och kommer aldrig bli heller.
130. Vad stör du dig på? - mycke
131. Vad är emo enligt dig? - folk som skär sig, går med svarta kläder och sminkar sig svarta under hela ögonen ,  fast en musikstil också, USCH!
132. Brukar du lyssna på hög musik? - ja
133. Vad gör du om dagarna? - plugget och vännerna.
134. Tycker du om popcorn? - ja
135. Vilken är din favoritläsk? - Fanta exotisk (?)
136. Vad är din favoriträtt? - Venne
137. Vad tycker du om raggare? - hah alla har sitt liv.
138. Vad tycker du om punkare? - asså , gillar inte :s
139. Har du skärt dig nån gång? - haha nä.
140. Är du död? - ja självklart ? de e därför jag skriver!? SAJJK! nej jag är inte död. Då hade du saknat mig för mkt va?=)
141. Är du osynlig? - Ja precis, de e därför jag vet vad folk gör hela tiden fastän dom inte ser att jag är dära? Noot!
142. Filar du naglarna? - Mh
143. Har du fräknar? - Nei
144. Har du posters på dina väggar? - aa
145. Vem är snyggast i My Chemical Romance? - vet int
146. Vem känner du som har haft mest mobiler? - Haha ,jag vet inte jag tror jag. :o
147. Vilket är ditt favoritämne ? - vadå favoritämne? i plugge elr vad? isåfall bild och musik.
148. Vilket ämne hatar du? - SO och svenska.
149. Vilket ämne har du bäst betyg i? - matte+musik skulle jag tro , haha
150. Vilket ämne har du sämst betyg i? - SO antagligen
151. Favoritstad? - Stockholm
152. Favorit loka? - päron typ :o
153. Cola eller Cola light? - vanlig
154. Älskar du din dator? - JA MEST! =)
155. Är din dator bög? - Min data är en tjej ju :s.. haha nej skojja , fan elr att min dator är gay :s
156. Vad är ditt favoritplagg? - VET EJ :o
157. Vilka affärer handlar du oftast i? - Gina typ :o
158. Vart handlar du? - i affärer ?
159. Favorit tv-serie? - venne :s
160. Tycker du Top Model är roligt? - aa
161. Vilken är din favoritbok? - vet int gillar typ inte att läsa:/
162. Favoritfilm? - Titanic och hundtricket typ men det finns många andra också
163. Vilken är den bästa musikgenren? - lite allt möjligt
164. Bada eller sola? - sola
165. Katt eller hund? - KATT LÄTT!
166. Åska eller sol? - Sol
167. Vinter eller sommar? - sommar
168. Knarkar du? - nei -.-
169. Röker du? - haha, nei
170. Super du? - haha, nei
171. Äter du? - ibland
172. Snusar du? - öh, aldrig.
173. Röker vattenpipa? - haha,  nei
174. Är MER gott? - aa typ lite :s?
175. Tycker du om salt? - Japp, galen i salt haha ;)
176. Har du kysst din egna spegelbild? - ja =)
177. Vad tänker du när du ser din spegelbild? - fyfan ..
178. Har du ätit en banan? - eh, aa
179. Har du runkat/runkat av någon ? - nei jag är 11 hallå.. :o
180. Använder du för mycket hårspray? -hahah a
181. Man ska borsta håret hundra gånger om dagen, gör du det? - nei
182. Favoritsäng? - Min =)
183. Har du en snopp? neje! hah
184. Har du sovit i en säng på ett varuhus? - nopp
185. Vill du ha sex just nu? - nej
186. Har du baxat någon gång? - nej?
187. Favoritmeny på donken? - "lilla menyn" haha.
188. Donken eller burger king? - Hm.
189. Svart eller vitt? - VITT!
190. Rosa eller grönt? - rosa
191. Död eller levande? - har aldrig testat död?
192. Rädda joppe? - vah?
193. Tittar du på tv just nu? - nej
194. Skulle du kunna vara med i en porrfilm? - eh?
195. Favoritkaraktär i simpsons? - venne
196. Skulle du kunna sjunga på allsång på skansen? - aa
198. Skulle du vilja gifta dig med marilyn manson? - jag är inte lebb ? :s
199. Skulle du kunna tänka dig att ha sex med nån i blink-182? - vad/vilka är de?
200. Städat eller stökigt? - helt olika
201. Bästa sexplatsen? - jag vet inte kanske i min sköna säng :o
202. Favorithalstablett? - vet inte
203. Är du ofta sjuk? - Nej :)
204. Gillar du anonyma bevakare? - nei
205. Vågar du rapa högt inför andra? - hahah jag kan typ inte äns rapa
206. Skriver du mer än 2 utropstecken? - ibland
207. Vad är klockan nu då? - 20,405

208. Vad är det för datum? - 17 Maj
209. Vad ska du göra sen? - SOVA!
210. Är du inne på msn nu? - aa
211. Hur många har du blockat på din msn? - några
212. Är nallar söta? - aa
213. Är Rob söt? - ?
214. Vart handlar du helst mat? - handlar aldrig mat
215. Vilken är din favoritglass? - daim(?)
216. Hemmakväll eller fest? - beror på humöret
217. Privat fest eller festa med folk på stan? - beror på
218. Ditt nordiska favoritland? - vet int
219. Älva eller vampyr? - vet int
220. Gud eller djävulen? - typ djävul
221. Vilken övernaturlig förmåga skulle du vilja ha? - Läsa folks tankar
222. Hus eller lägenhet, vad väljer du? - Hus
223. Favoritgrönsak? - vet int
224. Har du anorexia? - nei
225. Vem shoppar du helst med? - kompisar eller mamma för hon har plånboken ;)
226. Räcker hundrakronor till mycket när du är inne på H&M? - nei.
227. Hur vill du dö? - venne
228. Skulle du vilja att det görs en sida för dig på lunarstorm när du dör? - bryr mei int
229. Nedfryst, aska eller nedgrävd när du dör? - aska
230. Är bilddagboken den bästa sidan som finns? - nei
231. Hur ofta sitter du vid datorn? - typ varje dag
232. Har du klippt ditt eget hår? - nä skulle jag aldrig våga :o
233. Har du gråtit efter att du varit hos frisören? - när jag var mindre, haha
234. Favoritöl? - eh
235. Vitt eller rött vin? - vitt typ har inte smakat
236. Öl eller vin? - venne
237. Coca cola eller red bull? - cola
238. Vad ska man blanda vodkan med? - vet int
239. Havet eller sjön? - havet
240. Favorit ö? - Hawaii
241. Vem står dig närmast; mammsen eller pappsen? - mamma , typ :o

242. Vad klarar du dig inte utan? - vännerna och mobilen
243. Behöver du mer kärlek? - kanske de
244. Blir du full varje helg? - hah aldrig

245. Är du natt eller dagmänniska? - natt
246. Är du vampyr? - jasåklart, haha
247 har du varit med i något rollspel? - aa
248. Favorit "the sims"-spel? - " The sims 2 " typ alla har ju alla utom 2 ,haha
249. Festa eller festival? - festa
250. Ska du på pride? nä
251. Vill du det då? vad?
252. Är du transa? - nej gud nej
253. Vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden? - allting
254. Vad skulle du välja, åka framåt i tiden eller bakåt? - framåt
255. Barn eller vuxen? - vuxen
256. När ska du flytta hemifrån? - 18 & jag drar!
257. Eller har du redan gjort det? - nei
258. Går du i kyrkan varje söndag? - nei aldrig .
259. Svävar du på rosa moln varje fredagkväll? - haha va?
260. Har du piercat någon? - nä
261. Är du laglig? - nei...
262. Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? - aa, lätt!!!
263. Värsta musikstilen? - klassiskt?
264. Resesätt du föredrar? (båt, bil osv.) - Bil
265. Är Britney en bra mamma? - Inte vet ja? hon är inte min morsa.
266. Vem är du mest lik i mumintrollet? - haha, lilla my så klar jag heter ju My och är döpt efter hanne :o

267. Vilken skådespelare är hetast? - ZAC EFRON! =)<3
268. Tvättbräda eller ölmage? - tvättbräda
269. Vill du ha barn någon gång? - Ja , 2 elr kanske 3 .
270. Har du sjungit singstar nångång? - Ja ?
271.Vilken är din favorit då? - vet inte
272. Favorittparfym? - Vaniljdoftande
273. Använder du deodorant? - aa
274. Är du beroende av nånting? - ja mobilen och han.
276. Favoritradiokanal? - hm , beror på.
277. Favoritbil? - vet inte
278. Vad tycker du om att helen sjöholm har legat på sverige toppen i över tre år? - vah?
279. Favoritförfattare? - vet inte
280. Vad vill du bli när du blir stor? - Jag vet faktiskt inte, haha jag blir väl den jag blir.
281. Favoritmodeexpert från aftonbladet? - vet inte
282. Senaste biofilm du såg? - öh , venne haha
283. Skulle du torka dig med pengar om du hade flera miljoner? - nei
284. Är du rik eller fattig? - hm
285. Vad tycker du om Beckham familjen? - Ingeting speciellt.
286. Favoritsport? - Innebandy & gymnastik.

287. Silvertåget eller kustpilen? Silvertåget.
288. Har du sett filmen spökhistorier? - Japp , har den hemma, hehe.
289. Var den bra då? - Haha ,skitläskig!
290. Vilken historia är läskigaste? - Den sista av dom alla , som är inspelad hära vid mig , heh.
292. Vill du ha längre/kortare hår? - längre
293. Schlagernörd eller? - nei
294. Kungafamilj eller president? - INGETING !
295. Sämsta veckodagen? - dom dagarna man går i skolan utom fredan..
296. Har du en dålig hårdag idag? - Ja
297. Tror du på ett liv efter döden? - nei, typ inte.
298. Är du politiskt intresserad? - nei
299,Är du rädd för att dö? - Kanske.


Nu drar jag från datan ska duscha kolla lite på tv sen ska jag väl sova är sjukt trött.
puss på er / My

Kommentarer
Postat av: Hanna<3

Hur många mobiler har du hafft igentligen? jag har hafft 4 st = )

2009-05-22 @ 09:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0