- Säg mig vad ska man göra?

Igår när jag låg i min säng och skulle sova så kom jag och tänka på en sak, då tänkte jag; vad skulle hända om jag hade tagit den andra stigen istället? Eller jag kanske till och med bara börjat om från början som om ingenting av det här hade hänt. Då tänkte jag : vad hade hänt då? Vilka känslor hade jag haft för dig då? Hade jag äns vet om du fanns? Men dom frågorna kommer jag aldrig få svar på eftersom du lämnade mig här, alldeles ensam i mörkret. Och en sak till : Jag saknar dig enormt just nu, jag kan inte äns titta på dig, om jag tittar på dig kommer det känslor fram som jag hade när det va vi två mot världen. Dom känslorna som aldrig kommer komma tillbaka, och det värsta av allt är att allt va mitt fel, det va mitt fel allt ihop! Om inte jag hade vart så jävla dum hade de här aldrig hänt! Och du ja jag vet att jag smsar lite knasiga saker till dig och att jag ställer knasiga frågor men du jag tror att dom flesta frågor du svarar venne eller vet inte på så finns det ett rikdigt svar ett "Ja" eller ett "Nej", så snälla nästa gång jag frågar svara "Ja" eller "Nej" . Men vad ska man göra när man har bråkat med någon man verkligen, verkligen inerst inne igentligen gillar? Vad ska man göra om man gjort något man ångrar? Dom här frågorna är något man kan gå och fundera på ett tag och alla kommer säkert fram till olika svar och olika lösningar men dom flesta är nog jätte bra ! Så om ni har någon lösning komentera då! 
Dig hela det här handlar om tänker jag inte ta upp , men jag tror nog att du vet vem det är, och jag vill ha dig tillbaks!
/ My


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0