- Kommer sakna er!



Här kommer en till bild på mina flicks :)

Godmorgon
som sagt .
Jag tänker inte skriva om går dagen ..
Idag börjar jag kl 8,55, då undrar ni säkert vad jag gör uppe nu(?) jo det är för att jag ska ta buss+tåg och för att jag ville skriva i bloggen  :)
Menmen , jag måste säga att det är ganska tråkigt när inte 5orna är i skolan , det blir så tyst liksom hehe, jag saknar dom flesta skit mycket !
Men iaf idag åker jag till ängelholm och tävlar, med mina gulliga flicks , vi kommer inte hem förs typ 21,00 på söndag, så det här är sista blogg in lägget på 2 dagar , men mobilen är med så smsa !
Kommer sakna er skit mycker vissa mer andra mindre!
Puss på ett tag .
/ Mysan

Kommentarer
Postat av: Anonym

du glömmde din maskot mössa i klassrummet

2009-05-08 @ 16:03:38
Postat av: Vet du nog!! <3

Många Kåmentarer? knappast!!!!

2009-05-14 @ 16:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0