- Fredag + Lördag och planer för söndag :P ♥ (Kort!)



Nu får ni vrida på huvudet :P haha ! :D♥

Hejsan älsklings, det blir lite kort för jag har lite brotom..  Vad har ni gjort idag? Själv har jag haft "sovaöver-fest" kulkul vi skrattade pratade och hade skit kul!
Igår va jag ute hela dan sen skulle vi till farmor och sen till Maria för att ha fest med henne :)
På festen gjorde vi så att vi såg ut som fjortisar(?) och sen drog vi till brantan och tog massa bilder hihi. Sajk? Javisst! Jag lägger in några när min överförings-slad är hittad ;o
Vi åt tacos (?) och sen snackade vi till kl 2 haha .
Sen idag tränade jag till kl 14 sen drog jag och mamma ock köpte glass sen har jag bara vart ute i solen, älskar!
Det va mina dagar lite kort här kommer morgondagens planer :
Jag ska spela matcher i Täby , vi ska spela mot (F)Ackers(garv , kan berätta historen längre ner) Djurgården & Täby..
Jag ska typ ut i solen mellan matcherna och svara på era sms , jag och Sandra ska kanske ta med oss en filt och ligga på i gräset så messa på hela dan om jag inte svarar spelar jag match men svarar efter typ 30 min då, och för er som inte har mitt nr , synd för er!
Nu ska jag berätta sagan om (F)Ackers :
Jag och Elin satt i hallen och snackade sen skulle hon fråga en tjej/tant i tullinge om vilka som skulle spela :
Elin: Vilka ska spela?
Tjejen/Tanten: Ackers
Elin : Jaha okej :)
Tejej/Tanten(efter ett tag, hon hade satt sig brevid oss): Vet ni vad som händer om man sätter ett "F" framför Ackers?
Elin och My : HAHAHAHHA!
Skrattdamp? Javisst :)
Aja nu har ni fått höra vad jag har gjort och så har ni lärt er ngt om ni fattar , det va allt skriver nog om hur det gick i mactherna imorgon kväll .
Juste : Sandra och Zäta jag har med mig russin i morgon haha!
Puss på er alla!
/ Mysanpysan .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0