- förlåt, förlåt, förlåt!



Jag och Bärfis på Heron för typ skit länge sen, Saknar! :) ♥

Sorry, har inte skrivit på ett tag men har tuvär inte haft tid med bloggen. Men det ska det bli ändring på!
I lördags va jag på Grönalund med mina små änglar Alex(som fick ett nytt namn, Flikkan), Tåget, Zäta. Vi hade grymt kul och jag tog några bilder som kommer imorgon håppas vi. Först i bilen satt alla 4a och snackade om den nya insaine(stavning?) vi bestämmer att vi åker den först. Så när vi kommer in så går vi ditt sen bangar Zäta&tåget. Men jag och Flikkan åker iaf, men så va de fel på den så de tog typ 1 timme för att stå i kö :s
Men jag säger bara; Vi åker inte den igen! Den är helt hämsk skit äcklig jag åker det mästa men för fan inte den!
I sondags hände de inge specielt vi spelade mamma-match vi förlorade med 5-6 :$ Men jag gjorde iaf 1 mål.
Igår va det vanlig skoldag igen de va väl också som vanligt (a)
Sen va de träning innan träningen snackade jag med Bettan heh, i telle i typ 1 timma, de va super skönt att kunna prata med henne, för kan prata om allt med henne!
Idag Har de vart vanlig skoldag, ganska tråkig faktiskt, nu skriver jag som mickas hära men hur vanligt är det att man blir skrämd i matsalen så man skriker och flyger typ 20 meter upp i luften? :s  
Menmen , vi slutade iaf 13:30 superskönt! Men jag tänkte vänta på Älsklingen så vi skulle gå tsm till badet väntade ett tag men sen pallade jag inte så drog ner till dom andra isället, sorry, älskling! ♥
Sen hade jag glömt min bikini i skolan så badade i BH trosor och ett par shorts :$
Efter ett tag kom Matte E, Gurra och typ Fille Mickansbrorsa som också skulle bada men dom ville inte bada förns Älsklingen kom så dom väntade. Sen kom han så typ alla badade typ. Sen fick dom för sig att dom skulle slänga i mig, så dom försökte tills jag sprang i själv :)

Det va allt för idag ska kolla på tv nu typ, sen ska jag väl sova.
Puss på er
/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0