- En blandning av söndag och måndag ;)



En bild på mig för ett tag sen , kolla in mitt hår (?) Shit asså fett långt :s


Hejhej älsklings,  Precis en blandning haha. Nej men jag ska skriva om båda iaf ;D
I söndags så spelade jag cup som nog alla vet jag ska tala om att det gick SÄMST! Vi förlorade första och andra matchen och van sista mot Djurgården :)
Andra matchen va jag och några andra så jävla arga så vi typ inte ville tacka slängde klubban i marken hehe. Vi är dåliga förlorare ;o Men jag älskar er iaf!
Efter andra matchen åkte vi till Täby c och kollade runt lite kul va det !
Idag måndag; har det inte hänt specielt mycket Carina va sjuk nice eller kanske inte :s
På rasten mellan typ SO och SV såg jag en tjej bakifrån lite fort bara sen ; Jag bah sa lite högt jag känner igen de där håret (?) Mathilda bah : Jo tjena du känner igen någons hår :s Jag bah : Ja ! Och då flög en tanke i mig att det va Johanna min tränare. Jag bah : Det är min tränare Johanna :)
Mathilda bah: Nej det tror jag inte på dig ! Sen kommer hon jag trodde va Johanna ut från något rum och skulle typ ha mötte så säger Mathilda : Va det Johanna nej juste i samma sekund hälsar personen på mig och då är det Johanna haha gu va äga Mathilda blev när hon hälsade på mig sen smsade jag henne och frågde om hon skulle börja jobba i min skola och hon kanske ska det, kulkul! Menmen efter skolan drog jag och Mathilda och Bea ner till tumba c sen skulle alla dra så jag ringer Maria och får inge svar så jag ringer typ 5 gånger till och hon svarar inte så jag sket i henne och drog till bussen :s
Kom hem för typ en timme sen och ska träna om en halv timme (?) typ och har inte ätit ojoj nu har jag lite brottom men det va allt för idag :)
Nu måste jag käka.
Puss på er hejdå
/ My

Kommentarer
Postat av: Julia

Du ba min vardag ,er drön, HAHAHAHA verkligen inte

2009-05-04 @ 18:04:55
Postat av: Hanna

Guuuud du har rakt hår du har mkt längre guud det är inte likt dig sorry men jaa asså om man tittar på dig baklänges nu :)

2009-05-07 @ 17:28:44
Postat av: My

Svar till Julia: Jo?!

Svar till Hanna: Nej jag vet visst äre sjukt :s <3

2009-05-13 @ 16:50:59
URL: http://myssiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0