- Älskar dig.



Bild på mig för typ massa veckor sen kanske till och med några månader, but i like it!

Hejsan sötnosar, haft en bra månad? :D
Själv har min vart lite upp och ner för de mesta upp.  Och månadens person kommer antingen senare eller imorgon.
Sorry, har uppdaterat väldigt dålig den här veckan ska bli ändring på de!
I fredags började vi kl 8:55 hade vanliga lektioner fast våran lärare va sjuk men aja.
Vid typ 10:45(?) skulle vi äta vi skulle vara klara 5 över så alla typ åt skit fort, hah. 5 över skulle vi vara vid klassrumet och byta om och killarna envisades om att dom(3 st) skulle få ha klassrummet och vi tjejer(21 st) skulle ha grupprummet, haha, de kom dom inte långt på. Sen gick Jag, Bea, Amanda & Mathilda ut och tog lite kort på oss i våra körkläder+skor. Jag har en midjetjol(svart) och en vit blus(som alla andra man måste ha svart tjol/byxor och en vit blus (a) heh) sen hade jag ett par pumps med klack (a).
Vid ca 11 gick vi till Tumba Gymnnasium och sjöng,för dom som skulle ta studenten, grattis säger jag bara!  Vi fick tåra och kollade på när dom sprang ut (a) Filmade hela skiten ! Då kom jag och Mathilda på att vi ska gå på Tumba Gymnasium tillsammans i foto linej och ha den här dagen som dom hade idag tillsammans. Det är ju liksom 8 år kvar typ men iaf ;o
Sen hände de inte så mycke mer jag åkte hem och slängde mig på studsmattan (a)
Idag har jag tränat hade uttagning (?) är med på 2 kanske tre av 3 varv, rikdigt bra måste jag säga ;)
Jag och Hanna A gick lite tidigare för att stå i chocklad hjulet i tullingemarknaden för att få in lite pengar till gymnasterradan :D
Vi gjorde väl inte speciellt mycke jag stod typ bara där och snurrade på hjulet (a)
När jag kommer ditt ser jag massa från 9D tänkte väl inte så mycket sen får jag höra att dom har sjungit :o
Damp jag fick ville ju höra.
när jag kom hem duchade jag sen sprang jag och la mig på studdsmattan som jag gjorde redan på morgonen innan träningen, heh. Efter ett tag ringer pappa och frågar om jag vill följa med och lyssna på när han skulle spela med Raceway(Hans typ 4 band) , Okej sa jag och tänkte så me mig typ alla ditt men tillslut blev de bara Aggi, Hanna&Mickan älsklingen sa att ´han kanske skulle hinna , men de gjorde han inte :( Asså fattar inte hur jag klarar mig utan hnm i typ 3 hela dagar :o ! Men får iaf träffa honom på måndag och du om ni skulle åka typ efter luchen till grönan med klassen kolla när jag spela fottboll då och hejja på mig, :D♥

De va mina 2 dagar, hihi.
ska lägga in månandenperson hade jag tänkt fast i ett annat inlägg då.
Puss på er.
/ Mysan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0