- dagens ros!





Går till :

Jag behöver inte skriva ditt namn, du vet vem du är och du jag kanske inte har vart den bästa personen , men jag tycker du är skit söt och jag förkänar kanske inte dig. Men jag vill bara säga jag gillar dig för den du är och kommer alltid att göra det! När du dumpade mig förut blev jag typ skit ledsen, asså ärligt jag ville bara gråta. Dom som gör så att jag bara vill gråta kan vara både bra och dåligt, det kan vara fina texter eller svek. Men jag ska tala om att när du dumpade mig vet jag inte på vilket sätt jag grätt för samma dag så bråkade jag med min bästavän. Den dagen kommer alltid finnas kvar hos mig. Men för någon vecka sen tror jag det va började vi prata lite smått med varandra. Det lädde till att jag fråga om du tyckte jag va söt, och du svarade att du tyckte det, då blev jag aldeles varm i kroppen och jag ville bara.. Jag vet inte vad jag ville igentligen, jag hade kunnat göra vad som hälst så jag tog mitt förnuft till fånga och "frågade på dig" först sa du ska tänka på det, sen sa du nej. Jag fattar att jag har fått ett nej men du jag gillar dig! och allt vi har gjort tsm, jag kommer att sakna dig men jag får stå ut med det du har sagt nej så jag får ta det. Puss på dig .
/ My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0