- "Är man blond så är man" .




Älskar dig gumman ♥

Hejhej älsklingar, haft en bra dag? Själv har min vart lite upp och ner.  Eller sjukt konsdig måste jag säga men som rubriken säger, "är man blond så är man", hihi inte sant(?).
Idag började vi med Matte då våran lärare va sjuk, så vi hade Kerstin eller hon skickade in Gurra och Sofia för och hjälpa oss fan va mycke vi jobbade på 1 timma, (not) jag jobbade inte äns 1 tal :s
Sen hade vi typ äh.. Sv (eller?) aja tror de v iaf sjukt tråk! Eller juste vi hade Engelska.
Sen mentrostid va väl ganska tråk satt och riade på bänken, Jag ♥ Rita på bänken. Hihi. (a)
Sen musik då vi gick igenom sångerna vi ska sjunga imrogon. Tror inte jag har sagt vad vi ska göra imogon va(?), aja tar de iaf. Imorgon ska min klass bara min klass gå ner till tumba-idrottshus och sjunga för dom som tar studenten, efter ska vi få tårta kan ta kort på den och lägga ut här sen. De ska iaf bli sjukt kul men ändå pinsamt (a), vi ska sjunga idas sommarvisa, För kärlekens skull och typ den Blommstertid (?)
Menmen, vi hade lite andra liktioner men på lunch rasten skulle orange ha typ ngn uppvisnings sak, så jag ville kolla på älsklingen som skulle göra en "gammal goding"  haha men vi fick inte kolla :'( så Aggi fick filma (a) Jag måste få kolla igen!
Men iaf vi slutade kl 14:40 och då drog jag och Bettan ner till bussen och åkte hem.
Juste fick inte träffa älsklingen förns vid lunch, fattar inte hur jag klarade mig (?) haha. Älskar dig. ♥
 
Mer har jag inte gjort idag ska på träning så måste äta nu skriver kanske mer ikväll, efter träningen.
Kärlek.
/ Eriksson


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dej med sötnos (L)

2009-05-28 @ 18:30:34
Postat av: My

Älskar dig me! ♥

2009-05-30 @ 22:27:25
URL: http://myssiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0