- Älskar dig, du vet nog vem de är jag skriver om ♥!

varje dag
så bar jag på den där hemligheten
jag låtsas som ingenting
även om du såg allting

men det brukar ju vara så
att det bästa gömstället
är mitt framför ögonen
ord
detta är bara ord
och ord va det enda jag hade
för att fånga ditt hjärta.

Och jag vet mycket väl
att du kanske snällt tackade nej
jag är väl medveten om
att jag spelade kärlekens spel att jag gjorde allt för att få dig igen.

Men jag låter lyckohjulet snurra
för jag kunde inte sluta tänka på dig
jag lever i en fantasi värld
min flykt från mörkret

du är smart och lite blyg
vacker
som en ängel utan sina vingar
och en prins utan sin prinsessa
jag ville vara dina vingar
jag ville bli din prinsessa

jag drömde om att få hålla dig i mina armar
vet du att du satt min själ i brand?

jag ville vara hon som får älska dig
för du gav mitt liv en mening
lite solsken i mitt liv

så kom hit
kliv in i mitt hjärta
kom lite närmre
låt oss sätta fart
en helt ny start
på våra liv, tänkte jag då

jag leker med orden
formade meningar om kärlek
jag skrev att jag älskar
en stor kärlek jag aldrig mött, fast det hade jag

för inte kunde jag verkligen älska dig
nej inte ännu
men nog va jag förälskad i allt
som har med dig att göra jag ville nästan lukta där du gick

kärlek är stort
underbart och graciöst
därför väntade jag med att säga
dessa tre ord till dig

kanske skulle jag aldrig få chansen
att säga dem
men jag skrev ändå
för jag känner att detta
har stort betydelse

det va inte en fråga om
endast en fråga när

tills dess
så behöll jag hemligheten ..


Och tillslut fick jag dig, och nu betyder du allt i mitt liv !
Och om det är sant
det som man säger
att man blir som man umgås
då vill jag vara med dig
för då kanske även jag
kan bli
underbar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0