- 2 dagar kvar läääängtar som fan!




Här är en bild på mina girls som jag ska åka till Ängelholm med om 2 dagar, Shiiit längtar ! :)♥

Hejsan älsklings läsare, Ngn som är trött(?) 
 Jag är iaf sjukt trött och måste skynda mig lite så det blir inge skrivande om dagen idag för jag ska packa till Ängelholm :) Men först måste jag städa mitt rum "/
det har inte hänt ngt specielt idag , typ bara att 5orna åkte på klassresa idag så det är ganska tråkit iskolan och jag saknar tjejorna enormt !
Aja ska draga och städa mitt rum nu.
Puss&Kram på er.
/ My

Kommentarer
Postat av: Siri

Vad kul att du och Jessica ska åka till skåne!

Jag ger en lyckosperk från mig *Bonk* Ha det så kul!

2009-05-07 @ 16:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0