. sjukt nice, men as jobbigt!



Bild på mig och Bebut, hihi.

Hej på er alla. Haft en bra dag?
Jag har haft en ganska slö dag inte gjort speciellt mycket, efter som jag vaknade typ vid halv 12-12 så.
Som sagt vaknade jag halv 12-12, gjorde väl ingenting kollade på film till typ kvart i 7 då vi(jag och pappa) åkte till hallen. Sen har jag ju fått ett sommar-program som man ska göra för att hålla igång under sommaren, å uppvärmningen va att springa så jag sprang 20-30 minuter, sen va de massa styrka "/ Men jag fixasde de så nu måste jag gå och duscha. Hah.
Skriver mer imrogon.
Puss på er.






Kommentarer
Postat av: Julia :)<3

Hahaha tvilingarna allan !<3 :O

2009-06-17 @ 14:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0