Gumman.

Amanda. Vi har typ växt ifrån varandra. Sitter och kollar på massa bilder från vår tid, den tiden vi hoppade ifrån berget och tog kort hela tiden. Fan vad jag saknar den asså. De va också den tiden då vi va jätte tajta då ingenting kunde ta mig ifrån dig som du sa. Men de höll tydligen inte. Nu när jag ligger ute och solar hela tiden ligger jag bara och tänker på massa. På allt jag gått igenom den här terminen låg och tänkte på de. Jag vet inte hur vi bara kunde gå ifrån varandra? Men de är mycket saker man inte förstår i livet, som man bara skiter i och inte årkar bry sig om svaret på frågan. Men de här de är verkligen något som jag vill veta. För just nu saknar jag dig as mkt. Vi började skolan och kände inte varandra efter typ 2 timmar när föräldrarna hade gått blev vi bästavänner men när läsåret va slut går vi från skolan som typ ovänner vet inte riktigt vad som hände där. Men kommer du ihåg Bärfis & Sten? Och När vi kollade på Lasse Maja med några, och sen när de va några som satt och hånglade bakom oss? Och När vi kollade på MammaMia(?) och vi hade mkt plats så vi la oss ner och typ somnade(a)? De gör iaf jag och jag kommer inte glömma de. Om jag inte hade träffat dig vad hade jag vart då? Ärligt tror jag inte att jag hade vart hel. Nej, de hade jag inte. Du måste tro mig, jag måste ha dig i mitt liv. Jag tycker vi börjar om på nytt. Börjar om från den dan vi mötts igen. Antagligen blir ju de i skolan då. De finns för många minnen för att jag ska kunna låta dig gå utan en trår. fattar inte vad som hände mellan oss? men nu vill jag bara säga att jag saknar digoch jag kommer att må dåligt om vår relation fortsätter så här. Jag vet att de här bara e ord. Och jag kan ju säga att de va inte lätt att förklara de här med bara ord, men jag tycker de gick ganska bra iaf. Den sommar vi hade plaerat blev inte så som vi hade planerat. Men huvudsaken är att vi inte är ovänner, och de kan jag ju säga direkt, jag vill inte vara ovän med dig. Men nu måste jag säga att. Jag älskar dig. Och dom orden kommer alldid finnas hos mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0