- Yes! :D



Bild tagen för ett tag sen :) Och ja, jag vet att den är lite dålig menmen hittade den, men hade inte haft den förut, eller men har väl inte haft den förut? Eller?

Hejsan  på er! Haft en bra dag? Min ha vart  lite si och så, ganska tråkig faktiskt (a).
vi började skoldagen 8:10 med typ Drama när vi skulle göra ngn park-teater(?) vete fan asså men min gryps va ganska dålig..
Aja sen hade vi Matte med Joyce(Glädjelammet). Sen lunch och musik sen idrott sen slutade vi. Sen på idrotten fick vi veta att Fredrik våran lärare i idrott ska till Falkberg, och min klass hatar Fredrik, så vi blev ju glada, hihi. Så säger bara de till er i Falkberg, stackars er! HAHAHAHA! :D<3
Menmen dagen va ganska slapp och tråkig! Men dagen spenderades med sötnosen Bea! ♥
Aja, sitter här och gör ingenting kommer väl skriva dagens ros efter som jag har ganska tråk! Jag kommer bara skriva Dagens ros om de verkligen finns en, och om jag har tid. Så de är inget som kommer varje dag.
Menmen de va min dag de.
Kärlek

Kommentarer
Postat av: Karolina

Ni är ju störda i huvudet lillsis ;O <3

2009-06-09 @ 18:41:16
URL: http://sessankarro.blogg.se/
Postat av: My

haha nej han är inte bra! Asså de va idag vi börja att inte gilla habn x)♥

2009-06-09 @ 19:05:22
URL: http://myssiis.blogg.se/
Postat av: emma

who the fuck is FREDRIK? :O

2009-06-10 @ 17:41:03
Postat av: My

idrottslärare (?)

2009-06-10 @ 19:57:39
URL: http://myssiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0