- Världens bäääästa grannar! :D

Hej på er bloggis. Hur är de med er då ? Själv är de underbart!
Förlåt för dålig uppdateringe men hallå jag har sommarlov och solen har skinit då kan man ju inte låta bli att vara ute.
Igår va jag ute med båten hela dagen. Vi åkte runt lite. Åkte Bert, hihi vi döppte våran ring till de (a)
Men de hände inte så mkt vi åt på max och lite så.
Men idag då? Jo idag har jag vart hos mina grannar. Fast jag va ju liksom med sandra men iaf.
Dom har nämligen pool så vi badade väl 90% av dom timmar jah va där kom väl hem för kanske en halv timme sen,
Så de är vad jag har gjort idag badat. & bara myst.
Och imorgon ska vi ditt igen, fast då hela familjen och bada och käka korv. Vadå grann fejjd (?) som många säger att man alltid hatar och har krig med sina grannar. Men nej då. så är de inte här på Almvägen i Tullinge här älskar vi varandra XD♥
Men så är de iaf.

Haha och tro inte att jag fortfarande har bildbrist. För de har jag inte och nu kommer de lite bilder från dagarna med tjejorna.








Nu fick ni lite försenade bilder men dom kom iaf.
Juste får inte glömma att tack min älskade syster som har gjort min fina design, tack gumman. ♥
Ska gå nu vet inte vad jag ska göra, men ngt blir de väl sätter kanske på ngn film eller nåt.
Ha de så bra så skriver jag imorgon när jag kommer hem från fotbollen som jag också ska på.
Puss på er.








Kommentarer
Postat av: Alexandra <3

det dära måste vi bara göra om <333

2009-07-03 @ 23:16:48
Postat av: My svarar.

Svar till Alexandra <3: JAA, de måste vi verkligen göra :D!♥

2009-07-04 @ 13:28:04
URL: http://myssiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0