- Tur att allt blev bra igen.



En bild på mig som är tagen för ganska länge sen (a).
Och rubriken behöver ni inte tänka på personen de handlar om vet nog själv.

Hej sötnosar, hur her eran dag vart ? Min har vart ganska upp ch ner men mest ner, hände en sk sen kom de löngner som inte va löngner, aja de behöver vi inte prata om just nu.
Min dag har vart skit tråk har bara haft tråkiga lektioner. Men just nu sitter jag hemma hos Bea vi ska åka till Hågelby vid 6 typ för vi ska ditt med klassen, ska väl bli ganska kul, bätre om du skulle vara där älskling. Men iaf skriver inte så mycket årkar inte idag men ska lägga in "månades person" nu.

Förlåt för att jag inte skriver så mycket idag men jag årkar inte..
Aja puss på er.
/ Eriksson så alla vet (a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

wb fjortiiiiiiiiiiiiiiiiiiis

2009-06-02 @ 19:29:08
Postat av: SHEER BLONDES

Hej!

På våran hemsida testar vi skönhetsprodukter och ger tips.

Ta jättegärna en titt & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar!



/Alicia & Tessie

2009-06-05 @ 17:23:50
URL: http://sheerblondes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0