- TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅK! :o

Japp har as tråk idag har de inte hänt någonting. så här kommer lite frågor om mig.. :)

Namn: My Christin Eriksson
Piercingar: Nepp.
Tatueringar: Nej.
Längd: 1.43, ganska kort :$
Skostorlek: 36
Hårfärg: mörktblond.
Är du kär i någon: JA! :D
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, triffs här, men i sonna fall utomlands typ :)
Tänker du på självmord: Nej?!
Tycker andra att du är attraktiv: Vet inte :s?
Dricker du alkohol: Nej, har smakat?
Använder du droger:  Usch nej aldrig!
Röker du: Neeej! Usch!
Vilket shampoo använder du: Olika.
Vilken parfym använder du: Olika.
Vad är du rädd för: Jag är rädd för många sake som: höga höjder, spindlar, ormar mm.
Gillar du att tvätta: Hah, nej?
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ohyes, fett kul (:

SENASTE..
Film du hyrde:
Kommer inte ihåg..
Film du köpte: Venne, typ just my luck ?
Låten du lyssnade på: Baby
Låten du hade på hjärnan: Im yours.
Personen du ringde: Veronica.
Tv program du tittade på: ehh vet inte.
Personen du tänkte på: Älskligen. <3

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
Ja.
Gråtit över en flicka: Ohyes.
Ljugit för någon: Tyvärr. Ja, men är inte bra på att ljuga.
Varit i slagsmål: Nej, usch.
Blivit arresterad: Nupps.

ANTAL..
Gånger du varit kär:
Riktigt kär två gånger, men lite småkär måååånga!
Gånger ditt hjärta brustit: ? Några gånger.
Hjärtan brustit på grund av dig: Jag vet inte.
Tjejer du kysst: Haha!
Gånger ditt namn varit med i tidningen:  1 :)!
Ärr du har på kroppen: venne 1 kanske. :D

SENASTE..
Bok du läste:
Sune ! :D
Personen du fick mail av: Venne, kollar typ aldrig (a)
Personen du fick brev av: ääh?
Personen du fick sms av: Mickis <3
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår ?
Saken du köpte: Jordgubbar !♥♥♥♥
Vad har du gjort idag: Inte mkt... :(
Var det kul: Nej?
Hur tidigt stiger du upp: 10-11 kanske.
Gillar du att slåss: Nej?
Vad ska du göra idag: Städa och packa till landet.
Är du seriös: Ibland (a)
Vad är du allergisk mot: Ingenting!
Var har du ont: Mitt knä, mina axlar, min höft & lite överallt.
Använder du hårspray: Ibland men inte idag.
Kan du stå på händer: Ja? Jag e gymnast?
Favorit serie: Vet ej ..

Håkan Hellström eller The Ark:
Venne, inget?
Bright eyes eller Lars Winnerbäck:  Äh, va är de?
Salt eller socker: Bror på..
Gillar du ketchup: NEEEEJ! Usch!
Är du glad nu: Varför, skulle jag vara ledsen?
Var du glad igår: Är alltid glad, eller jag har iaf alltid ett leende på läpparna.
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Hmm, Vet inte kanske?
Vad dansar du till: Musik! :D
Stockholm är: Bäst! :D
Göteborg är: Kul = Liseberg :D
Kan du sjunga: Ohyes, eller tror de eftersom jag kom in i musikklass (a)
Mer värt än guld: Mina vänner & min familj
Spaghetti eller makaroner: Spagetti lätt!
Ett land jag helst vill besöka: Hawaii, Florida, Thiland & Grekland igen.

Så de va lite frågor. Ha de bra tills jag skriver nästa inlägg.
Kyss.

Kommentarer
Postat av: wanda

HAWAII HAR MAN JUE VARIT PÅ (A) HIHI

LEDSEN ATT JAG KOMMENTERAR ETT SÅ GAMMALT INLÄGG MEN JAG LÄNGTAR SÅ MKT EFTER SPMMAR SÅ JAG GICK IN PÅ EN SOMMAR MÅNAD HIHI

KRAM /WAAAAAAAAAAAAAANDAAAAAA VRF STÄDAR INTE DUUUU

2010-02-21 @ 12:24:19
URL: http://emmabonnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0