- Tack gumman! :)

Hej på er bloggläsare, tuvär kommer de ingen bild förns imorgon :( men hur är de med er ? :) Själv är de typ piss humördet måste jag tappat inne i stan eller i bilen eller något för har sjukt ont i huvudet och lite så. :(
Dagen as kort för jag årkar inte .. (a)
Idag: Dagen har vart ganska långtråkig om jag får säga de själv. Igentilgen skulle de ju bara vara jag, mamma & pappa, för att jag trodde att ingen va hemma typ. Nej men jag kom inte på någon, sen sms:ar Logge och frågar om någon vill gör något, så då sa jag om hon kunde följa med till stan, självklart, sa hon då. Så hon följde me. Säger bara utan henne hade jag dött av utråkning.Tack gumman. ♥
Men vi kollade runt lite hittade ingenting och glömde köpa nya lösnaglar eller toppar, blä på mig asså. Vi kollade även på segelbåtarna som kom in i hamnen(?) idag, rikdigt jul att se, finaste båten va puma som såg ut som en sko utan på. Men man måste ju hejja på ericson3 efter som dom är svenskar, och ericson4 för att de är en svensk båt och för att dom leder (a)
Och de är liksom en tävling och dom har seglat jorden runt och stannat på olika ställen som nu stannade dom i stockholm, fattar ni ? (a)
Men så är de iaf.
Sen åkte vi hem vid kvart i 9 kanske. Har inte gjor så mkt sen dess. Men jag lägger ut Dagens i ett nytt inlägg för att ni kanske ska förstå lite.
Juste får ju inte glömma, Logge va ju klart skönast idag mamma har ett sånt nytt busskort & Logge trodde man gjorde så med alla busskort så hon gjorde också så med sin mammas-kort(som hon hade lånat typ) men hennes mamma hade inget sånt kort, haha.
Och sen skulle hon köpa mat på donken så frågade
Hon: Hon vad ska du ha för dricka?
Logge: Aa.
Efter typ 1 minut.
Logge: Ojoj, ehh. Cola.
Mysan: HAHAHHAH! XD
Sen hände lite mer roliga saker men dom ska vi nog inte ta upp här, eller hur Logge? (a)

Aja de va min lita halv roliga dag i staden. Hihi :)
Ska väl dra från datan snart :D♥ Ha de bra.
Puss på er.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0