- Tack älskling ♥!



Bild på mina älsklings girl från UT! Som inte finns mer ! :'( ♥

Hej på er, förlåt att jag inte skrev igår pallade inte ..
Men iaf dagen igår blev inte som jag tänkt mig jag trodde alla skulle börja grina inte änns jag gjorde de (a)
Menmen sen efter va de bada i storvreten på Robins grej, kul va de iaf  :)!
Men idag hade vi bara helt vanlig dag, förutom att de va brännboll och fotboll :)
De är tydligen en tradition att 5orna ska möta deras lärare, så då fick jag kolla på älskligen som spelade brännbol hah :) Sen så fick vi spela, våran lärare tyckte de så hon blandade 4, 5&6 till 2 lag så då hejade älsklingen på mig hihi, sjuk du e älskling <3
Sen efter lunch spelade 9orna mot lärarna, hah, skit kul att se fredrik spela! Men drog in ett tag för att de va så jävla kalt att stå ute men då messar älsklingen att jag skulle komma ut igen för att ham ville att jag skulle vara med han, men då sa ngn att jag frös så då fick jag låna hans tröja, så jävla gullig du är älskling, tack för lånet (a)♥
Sen hade vi musik sen slutade vi. Gjorde väl inge spciellet efter skolan drog hem till mig med Maria vi satt väl bara och glode på tv (a).
Men juste idag började vi göra en sommar "dramatisering" som vi ska visa upp för föräldrarna på skolavslutningen asså bara för klassen + föräldrar :)

De va min lilla dag de (a)
Kärlek
/ My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0