- Storsis ♥ Lillsis



Här är en bild som är tagen ngn gång i skolan, på min älskade syssling som jag själv kallar storsis för i mina ögon är hon inte bara en syssling, utan i mina ögon är hon min syster som jag älskar typ mest på jorden! 

Hejsan bloggis, Hur har eran dag vart? :) Min va ganska bra..
Min skol dag började med att jag kom lite sent :$ Men första ämnet va iaf matte sen hade vi musik sen slöjd på slöjden skulle vi höra klart de vi höl på med blev typ inte klar men den va inte så fin för den delen så jag lämnade den i skåpet som don städar ut och slänger så dom slänger min typ väska som jag gjorde/gör sen x)
Menmen, efter hade vi lunch och sen SO haha SO;n va förengång skull kul jag och Japp haha de är Mathilda, hon fick ett nytt smeknamn för att de skulle rimma i vår tyo sommar-rapp som vi skrev haha som vi ska sjunga för klassen på skolavslutningen och jag kan inte skriva hur den går för ingen får veta (a)
men iaf vi hade bild och så. Efter skolan väntade jag med Aggi som skulle vänta på Diana mina sötnosar så de kunde man ju liksom inte tacka nej till (a) , så dom gick ner med mig till Tumba för att vänta på bussen med mig, tack sötnosar! <3
Kan liksom inte säga så mycke mer om dagen efter som jag precis kom hem och för att de har vart en ganska tråkig dag ..
Eller satt och smsade med Storsis på bussen de är verkligen skönt att prata med dig gumman, för du förstår verkligen allt man säger. Kan ju vara som du säger att de är för att vi är lika galna. Och du MÅSTE vara i skolan imorgon de är som jag säger vem ska annars lyssna på mina knasiga idéer? För de är ju bara du som fattar dom ..  Som rubriken säger: Storsis ♥ Lillsis

Aja, de va allt om vad jag har gjort idag ska jag bara ta de lungt är sjukt trött höl på och somna på bussen :$
Menmen, Kärlek till er / MCE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0