- SOMMARLOV FÖR FAN ! :D♥



En bild på mina änglar! Kommer fler från avslutningen längre ner. (a)

Hejhej Sommar, haha!
Men man kan ju verkligen säga sommar de är typ 20 grader solen skiner och de är för fan SOMMARLOV! :D:D:D:D♥ 
På skolavslutningen sjöng våran klass+5:an "Snart blir de sommar igen", gick väl inte jätte bra meniaf.
5ab sjöng min låt, I'm yours, aja sjukt bra va dom iaf. Haha. :)
Och 1:orna va de typ som sjöng den låt vi sjöng förra året (a) Hihi, *pinsamt*
Men på avsluningen va älsklingen konfransie(stavning?), haha han sa ju fel en gång också. Haha. Men du älskling jag har filmat, när du stod på seenen asså inte när din klass sjöng men allt annat. Du får kolla på den sen. ;)

Sen när vi skulle gå in såg jag inte älsklingen så fick inte säga hejdå, och han ville att jag skulle komma ut, för att hanns syrra ville se mig :s Haha, sorry att jag inte kom men kunde liksom inte gå från (a) men vi måste träffas snart älsklig :)

Men iaf när vi kom in visade lite saker, Jag och Japp sjöng våran rapp, haha de rimma. Sen visade Jag, Japp, Maria, Robin&Lovisa upp våran A.B.B.A. sak, sen visade samma "grupp" våran sommar musikal (a). De va vad jag visade fast de, va ju fler som visade upp andra saker som Dikter, berättelser, låtar, fakta om A.B.B.A. m.m.
Sen efter skulle Japp ge ngn choklad till Anders så vi gick till han,kändes lite cp att lämna Mathilda sen, för kommer ju inte få träffa henne förns om typ 5 veckor :'(  

Den bajsungen ska till Canada ! :o

Juste sen skulle vi typ få en överraskning och alla trodde typ att vi skulle få glass men de va Rektorn som hade ett uppträdande och gu va jag dampade, så jävla kul asså! :D 


 Men iaf nu kommer bilderna från dagen :)


Sötnosar ♥. Förlåt att jag tog bort mig men såg ut som en jävla apa (a) hihi,


Gruppkram! :D♥


Hahah älsklingen står lite kul. (a)♥


Mathilda&Lilla jag kollar min mobil (a)


Vår rockiga, urcoola, rektor Petris.


En till på våran ur grymme rektor. (a)


Älsklingen ser lite kul ut, hihi. Älskar dig ändå! ♥  Jag vet att du inte gillar den här bilden men jag tycker den va gullig.


Jag och Japp (a) ^^ ♥



Skolavslutnings klädsen:
 Rosa klänning: Mamis gammla (a)
Halsband: Glitter(?)

Den va ganska enkel då och rosenten som jag har på huvudet hade jag inte de va bara lite driv (a) 

Nu drar jag och badar med Flikkan som fyller 12 idag (a)
Sommrig kärlek
/ My





Kommentarer
Postat av: aldin

vrf la du den bilden den andra??

2009-09-05 @ 11:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0