- sommar&sol, klaga inte!

Ojojoj, asså Gu jag måste skriva en sak. Nej men kanske inte skriver så mycket men måste bara få berätta lite om sommar 09.
Sommaren började nästan redan i maj, då iaf jag va ute och solade. Sen va de så ett tag sen blev de uschligt, regnregnregn, hela dagar långa, då man bara satt och klagade på regnet. Man fattade inte att de kunde regna så mycket, och de skulle bli den värsta sommaren men hallå, kolla ut genom fönstret är de här sämst? HAHAHA, Nej juste de. Solen skiner och idag har de vart mer än 25 grader. Och vattnet är varmt. men jag hör änd folk som klagar. Varför klagar man på de här för, de är ju helt underbart(?) Och  i Stendal som är mitt andra hem på sommarlovet, är de varmt i vattnet, även om de regnar är jag&Alex där och badar.. Jag säger bara det: de här suger inte. De här är fan bäst! Och de regnade i början va sommarlovet men lyssna i BÖRJAN, gör det de nu? NEJ! de är solsolsol. Vi klagar när de regnar och vi klagar när de är för varmt. Så säger något som min älskade flikka Alex sa till mig, klaga inte. För dom här dagarna kommer inte vara förevigt, så klaga inte när dom är här. Vad är de bästa med sommaren de är de många som undrar, och jag tycker själv att de är solen, badet, båten, friheten, vännerna, glass&jordgubbar, men de finns ju så klart ännu mer. Och visst de är många personer som man kan sakna men de hör nästan till att sakna, att sakna vännerna, nära och kära, men du kommer få träffa dom de kan jag lova om inte så kanske när skolan börjar.  
Så nu säger jag bara: SOMMAR 09 ÄR BÄST, klaga inte över de vi har nu, utan NJUTNJUTNJUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0