- Servetris (a)



Asså sorry men, glo inte på luggen den va inte så fin då (a)

Hej på er, haft en bra dag?
Min har vart toppen! Vi fick sluta 5 i 1 vilket är helt otroligt , jag har känat 100 kr på att plocka ur och plocka i en diskmaskin, sjukt bra asså behöver pengar till de mesta (a)
Idag hade vi bara vanliga ämnen. Vi hade idrott med Thomas !! Och om ni har läst min blogg ganska länge så vet alla att vi älskar Thomas, och vi kommer få han nästa år! :D:D:D:D BÄSTA!
Efter skolan åkte jag och mamma till skärholmen och kollade på kläning men då så finns ju såklart inte den kläningen jag ville ha i rätt stolek så vi ska köpa den ngn annan dag.. De va de ända på dagen som va ganska tråk ..
När jag kom hem från skärholmen åkte jag och va servertis(?) hos Maria, hennes brorsa Daniel tog nämligen studenten idag.. Så kom hen därifrån för kanske en timme sen.

Men aja, de va allt för idag.
Skriver kanske inte imrogon för jag ska tävla men kanske skiver på morgonen och kanske lite på kvällen då jag berättar resultatet som kommer vara medalj! (a) Så nu vet alla att jag ska tävla imorgon, håll tummarna för oss! Tack på förhand (a). Och ni tjejer i mitt lag som läster de här säger jag bara: VI ÄGER OCH VI TAR MEDALJ IMORGON! :D:D:D:D:D
Kärlek / MCE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0