- Plocka skräp, nej usch! :o



En liten sötnosig bild på mig (a)

Hejsan bloggen, har ni kul?
Haha inte jag kan man ju säga..
Idag va jag tvungen att gå upp as tidigt 9 men va fan jag har sommarlov! :o
Men iaf, jag gick upp kl 9 och gjorde frukost, och satte mig och kollade på tv ett tag sen skulle vi gör ngt för att samla ihop pengar för gymnasteradan(stav?) som vi ska åka på om några år :s 
Och sen fick vi veta att vi skulle plocka skräp, asså OMG USCH! Asså säger bara kasta inte på marken, för då får några andra plocka upp efter er. Men vi har ju liksom gjort de förut fast i Tumba och idag när jag ville till Tumba ska vi vara i Tullinge, åhh damp jag fick asså!
Men jag har iaf städat eller aa plockat skräp i 4 timmar :o
Sjukt tråkit till slut va man så jävla ut tråkad så vi gick till en lekpark och körde inte nuddamark kull haha rikdigt kul asså :D!
Men jag kom väl hem för kanske 2 timmar sen, har inte gjort så mkt mer.
Hade bästa planerna för ikväll men dom gick åt skogen för att, 2 som skulle vara me kunde inte idag, som dom hade sagt tidigare. Menmen de är inget att vara sur på. Vi får ta de en annan dag.
Men asså jag är sjukt sugen på att kolla på film asså! Diana om du läser min blogg vilket jag inte vet om du gör. Men iaf nu måste jag komma till saken, haha. Men de där du sa förut som jag inte fick säga, måste vi göra snart :D!
 Juste jag skrev ju inte igår så tänkte ta gårdagen lite kort. :D
Jag vaknade kanske halv 11 - 11 och gick upp och messade Alex som jag skulle eftersom de inte blev ngt bad i torsdags. Så messade henne, och vi bestämde att vi skulle dra och bada trots vädret, sagt och gjort vi gick ovh badade. Efter drog vi till henne och hade mys. Vi typ 10 över 2 drog jag för hon skulle rida, så då tog ja de bara lungt medans jag väntade på att hon skulle rida klart. Sen vid typ kvart i 5 smsade hon och sa att hon åkte från stallet. Men hon skulle ju äta och så och d skulle ju jag me då. Så vi bestämmde att vi skulle kolla på Talang finalen tsm. Så jag gick till henne, vid 8 så vi satt i hennes rum och kollade och hade de jätte mys! Så jag stannade och kollade på Berg flyttar in, sen drog jag hem och fixade lite i mitt rum, som såg ut som ja vet inte vad. Men nu är de iaf rent och fint.
Imorgon ska jag plocka skräp igen, sen ska jag vara med Alex :)

De va allt.
Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: gabz@

söööötnus!!!!!

2009-06-13 @ 22:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0