- Måste skriva av mig lite..

Asså blir så sur på vissa personer. Personer som går runt ena dagen och snackar skit om en person  men dagen efter när man träffar den personen går hon runt och klänger/roppar på den. Alltså falska personer.
Jag verkligen hatar dom, och jag tror att den jag syftar på i de här läget vet de själv, så jag tar inte upp några namn.
Vi gick och snackade skit om en person, hon, jag och en till, men dagen efter kommer den personen till skolan och då blir den här personen så som hon sagt att hon inte ska bli. Varför? Jo, för att hon inte vågar. Hon vågar inte säga som tycker.
Men så ser man henne stå där snegla bort mot mej och min kompis som va med dagen tidigare, så ser man henne, ja man ser att hon står och berättar va vi sa dagen innan. Asså de är så jävla lågt, jag blir så jävla arg, va är de för fel på den personen igentligen? Varför gör hon så mot oss? Aa kan du svara på de?
Under dom här dagarna den där personen vi snackade skit om inte va i skolan va hon med oss, vi pratade om allt. Men när "hon" kommer tillbaka, så blir allt annorlunda jag tror till och med hon bertättade mer saker som hon fick veta, av oss som hon inte fick säga.
Alla ni falska personer där ute, vad är syftet med de ni håller på med?
Asså ni kan ju bara, ååh, falska person är dom mest hatade pesonerna på jorden i min lilla värld Jag verkligen hatar dom!
Liksom, varför gör man de äns en gång? Varför går man runt och säger massa saker och inte mena de?
Men om man går runt en dag och snackar om någon ting och inte menar de, varför gör man de? De låter ju hel idiotiskt.
Efter som du säger en sak till en person och tvärtom till en annan, måste du ju ljuga för någon, eller hur? Säg bara de då.
De finns många frågor som jag vill ha svar på i den här katergorin.
Och ni där ute som tycker jag är helt jävla dum i huvudet tyck de, men det här är min åsikt tyck som ni vill men så här tycker jag, och de står jag för!

Nu säger jag hejdå datorn & går till tv:n
Kärlek.

Kommentarer
Postat av: linn

Tyvärr finns de såna personer.

2009-06-14 @ 09:08:06
URL: http://linnzenbrunett.blogg.se/
Postat av: Bea

Men snälla my jag o alla andra vet att du skriver om mig men jag sa inget av de vi snackade och som om du inte gjort de! De e inte jag som säger att mathilda var värsta tönten i sin förra skola men lite nu också o sen e jag med henne!!! De e så jävla lågt när nån skriver till en massa folk på nätet om nått man själv gjort!

2009-06-14 @ 10:38:24
URL: http://myssiis.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag vet hatar verkligen såna personer !

2009-06-14 @ 11:03:53
Postat av: Karolina

Nu ska jag lära dig en sak lillasyster, att snacka skit om någon annan lönar sig inte, personen får ändå veta det förr eller senare och ingen gillar ju när man snackar skit om någon direkt!

Vet att det ibland är svårt men försök att inte snacka skit om någon, bry dig inte bara! Ignonera.



Puss på dig hjärtat ! <3

2009-06-14 @ 13:48:17
URL: http://sessankarro.blogg.se/
Postat av: My

Svar till Karolina: Hihi, ja har försökt, men de är riktigt svår ibland måste man bara.. Pus på dig med! <3

Svart till Bea: Men Bea lilla gumman hur kan du tro att de är dig, då hade jag ju skrivit de för länge sen de här är en sak om mig en kompis och en kompis. Och de har apsolut ingenting med dig eller Mathilda och göra! :o

Svar till Julia&Linn: Jag, me..

2009-06-14 @ 15:54:54
URL: http://myssiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0