- Markoolio är BÄST FÖR FAN! :D

Markoolio - Ingen sommar utan reggea



Japp, måste bara lägga ut den här låten asså, sitter och lyssnar på massa markoolio låtar från hanns skiva som jag har lyssnat på 1000 gånger typ. Och då la jag upp den här, den är både ganska sommrig och vem har inte massa minnen till den liksom? Och vem älskar inte Markoolio?
 Jag älskar den här och de här måste jag säga är en låt som man bara måste lyssna på innan man dör haha.
Så säger bara JAG ÄLSKAR MARKOOLIO! HAN ÄR MIN IDOL! HAHA XD♥

Kommentarer
Postat av: A | B

håller med hahaa! =)

2009-10-01 @ 19:08:58
URL: http://mandhaz.blogg.se/
Postat av: wandisen

HA HAR TRÄFFAT HAN XD

2009-11-16 @ 18:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0