- Månadensperson,



& jag tror faktisk redan alla vet vem de är den här månaden älsklingen Aldin Bektesevic.
Och ja jag vet att jag har hafft den här bilden ganska många gånger men har ingen annan bra ..
Vet inte rikdigt va jag ska säga finns liksom inga ord, men kan ju bara säga att du är en hel sjuk eller aa helt underbar person som jag alltid kommer finnas för i regn och solsken precis som du finns för mig. 14 dagar med än så länge de är helt underbart. De har vart lite upp och ner mellan oss ena sekunden upp och andra ner. För kanske 3 veckor sen va våran kärlek eller vad man ska säga långtlångt borta, eller den har alltid legat där och tryckt lite men inte lika mycke som nu. Jag fattar inte att jag har klart mig utan dig i alla dessa år bara en dag som idag utan dig går inte, de blir liksom fel. Utan dig så vet jag inte vad som skulle hänt med mig, du är en ängel du är min andra halva finns alltid för dig när du behöver mig. Vi lever för varanda och kommer alltid göra de vad som än händer du är som pricken över i;t. Med sol i alla väder, och hur mörkt de än ser ut tappa aldrig hoppet , sår alltid vid din sida. Och jag gråter till somns om de inte är som de ska. Jag tänker ge dig en kram som varar för alltid. Du är allti jag velat ha, och nu fick jag dig liksom de skulle jag aldig kunna trott för typ 2-3 veckor sen men jag har dig, jag har dig i min närhet. Varje gång jag ser dig skiner du upp som en sol. De är verkligen JÄTTE fint att se, hur du verkligen tycker.  Jag såg dig i början av terminen i höstas och tyckte väl inte då så speciel, en vanlig fotbolls kille typ, sen senare på vinern fick du ett smeknamn av mig och Bea haha vi viste inte vad du hete ;) Sen blir typ Bea lite smått förälskad i dig och osm jag e så blir ju jag så klart också de, men eftersom Bea va de då så kunde jag inte vara de skulle bli fel liksom.. sen typ i början av  sommar eller typ när de va sådär varmt, så bah kommer Karolina från ingenstans och bah De finns en kille som gillar dig och tyker du är skit söt, men tjena tänkte jag då så började du smsa mig och så .. sen blev vi tsm den 6 april här kommer man ihåg (a) Nejmen den dagen glömmer jag aldig!

Älskling maj va verkligen din månad tänkte inte äns på ngn annan när jag skulle skriva de här. Jag älskar dig, och hoppas att du älskar mig lika mycke  eller kanske till och med mera (a). Jag släpper dig inte! Eriksson ♥ Bektesevic. Puss på dig älskling :)♥

Kommentarer
Postat av: ...

Asså de e lite larvigt o ha samma fula person som månadens person flera gånger! Skiter i om du inte tar med de här på din blogg men de e ändå bara för du inte har några vänner att välja!!

2009-06-04 @ 20:12:56
URL: http://myssiis.blogg.se/
Postat av: My

Din lilla Anonyma skit unge, va fan snackar du för skit ? Samma? Phh, Förra hade jag Mathilda ? :o Sen har jag inte haft fler ?

2009-06-05 @ 21:05:08
URL: http://myssiis.blogg.se/
Postat av: cornelia

vrf står den URL:http://myssiis.blogg.se på den anonyma :O?

2009-06-06 @ 11:21:37
URL: http://palmen.blogg.se/
Postat av: My

jeg venne, och lovar de är inte jag ;o

2009-06-06 @ 17:28:08
URL: http://myssiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0