- Jag älskar dig hjärtat.

Sorry att den här inte kom upp igår men de funkade inte då, men nu kommer den. ;)

Har skrivit ganska många texter om dig nu, men ska försöka hitta på något nytt.
Älskling, igår blev vi 1 månad fan helt sjukt ju !  Asså 1 månad med dig. Den här månaden med dig har vart helt jävla underbar. Jag hoppas du hade de bra igår eftersom vi inte va tsm då, som vi borde vart. Men vi tar de imorgon istället (a) Hihi. Du ska veta att jag saknar dig just nu, och igår när du uinte svarade någonstans gissa om jag blev rädd asså trodde du skulle lämna mig eller något, dum som man är.. Hihi, men fick veta varför idag, haha. Fan va dum man va asså. Men nu åter till de goda. Hjärtat, vet igentiligen inte vad jag ska skriva jag finner inga ord för hur tacksam jag är för att du är min. Så jag säger: Jag älskar dig. Och älskling tro mig, mer än något annat här på vågan jord.
Puss på dej sötnos. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0