- Mina tårar kommer vara slut när jag kommer hem .

Vid 1 imorgon ska jag på gymnastikavslutning, de kommer vara lite blandade känslor, eftersom de är sista gången vi alla tillsammans för som jag sa förut kommer ju halva gruppen inte vara med mig längre utan dom ska gå till "minior truppen" och jag är i "RM truppen" :(
Så imorgon blir det avslutnings-fika eller vad man ska säga med bara ledare & gymanster.
Jag undrar hur många tårar det kommer bli alltså?! Iaf typ skit många från mig. För jag säger som Logge sa : UT always together! Jag kommer sakna er som går! En termin där sen kommer ni tillbaka de har jag bestämt! Om inte så får jag damp ! Men liksom en termin utan er ? Hur ska de gå? :o
Laddar upp bilderna i nästa inlägg :D
Kärlek / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0