- HEMMA! :D



En om gjord bild på lilla mig, tuvär, Men jag har bildbrist men de kommer nya bilder snart. Men den la jag in för att få inlägget lite roligare, kanske?

Hejsan bloggisen, vad gör ni? Själv sitter jag här ska väl dra mig till tv:n men först ska jag bara skriva lite om min midsommar som va sjukt nice :D.
Japp, då va man äntligen hemma från faromors land där jag firade min midsommar med: Christer(pappas lillebror) med hans fru Ulrica och hennes dotter Carolione farmor, farfar, Maria, och mamma och pappa så kalrt (a)
Vi åkte ditt på midsommarafton och de tog väl typ 1 timma att åka ditt, så rikdigt skönt, att de inte tog så lång tid.
När vi kom ditt åt vi midsommarlunch, eller vad man ska kalla de?! De va väl lite sisådär inte jätte gott, för gillar inte sill, nej usch för sill.
Men vi har spelat kort hela helgen. Haha. Vi ♥ spela kort asså! Men iaf vi gick till midsommarstången men dansade inte kollade bara, heh. Men asså jag har ju typ pajjat min fot har iaf as ont, så jag kunde typ inte dansa :/
Men när vi kom hem grillade vi as gott! Juste tänkte skriva också att vi hade ju typ ganska bra väder till vissa delar, ibland varmt och sol & iblan ÖS-regn. Så de va ju ganska bra.
Asså vet inte vad jag ska skriva om dagen. Pappa fyller år och vi åktte hem idag. Sen va typ alla afärer stängde när vi skulle köpa guudis så vi åkte till tumba statiol haha. Men kom precis där ifrån.
 Så man kan ju sammanfatta midsommar 09 som bra, :)
Och hela helgen har jag messat med  Aggi och ibland älsklingen. Hihi. saknar dom sjukt mkt asså! ♥
Har inge mer att skriva.
Imorgon ska vi typ in till stan och titta på några jävla segelbåtar. Vetefan om jag vill följa me asså men blir väl tvingad till de :/
Men nu ska vi inte tänka på de.

Ha de bra tills jag skriver nä sta gång.
Puss på er.
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0