- guu, va rädd jag blev gumman!♥

Shiiiit, aldeles nyss smsade Karro: Fyfan för dig, hur har du lyckats undvika att förstå de?! Jag trodde du visste och... Nej, jag har inge ord för hur besviken jag är alltså :o. Och jag fattade ju liksom inte ett skit av vad hon snackade om så jag blev ju typ liv rädd. så jag bah Va? :o Hon bah: Att undvika att förstå att jag älskar dig! :D Hahaha, där blev du rädd va
;)<3?

Och du gumman jag dog typ, haha älskar dig med storsis! :D<3

De va allt jag ville säga ;)
Och juste, bara så alla vet har jag läst alla hennes inlägg 2 gånger från april 08 till juni 09 haha inte klokt (a)<3 http://sessankarro.blogg.se prova ni med, om ni inte orkar läsa alla kan ni iaf läsa dom senaste ;)<3
Kärlek till er.
/ Lillen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0