- Frågestunden slut, nu kommer svaren.

Då va fråge stunden slut och svaren kommer nu, tuvär inte så många som har frågat menmen. Glömde du fråga nått synd för dig, och håll istället koll när nästa fråge stund kommer. De här skulle kommit upp tidigare men har ju sommarlov, så jag sitter inte vid datan så mycket, och igår när jag väl va inne årkade jag ingenting . Men nu kommer de iaf. Ha de bäst.
KÄRLEK !  /  My

Postat av: Denise


Vad heter din bästa kompis. SÄG EN!

Mys svar: Jag har många bästa kompisar men en av dom är Mathilda.
Vilken BH storlek haru?

Mys svar: Jag har 65 a ..
Eller har du BH och bröst? (lite skum fråga :P, men jag vill veta)

Mys svar: Ja, de har jag, och hihi aa de va en liten skum fråga.. (a)
Vilken är din favvo äffär att köpa kläder på?

Mys svar: Gina Tricot är den bästa har så fina kläder.
Går du bara i 4???

Mys svar: Ja jag går bara i 4an, men jag börjar 5an efter sommarlovet.   
Är du mogen? :O

Mys svar: Asså jag vet inte, va jag tycker. Men de är många som säger att jag är ganska mogen. Men jag vet inte lite kanske.


Postat av: Zäta

  

Hur många besökare har du?

Mys svar: Ungefär 40 varje dag :)
Hur många har du varit ihop me?

Mys svar: Vet inte, typ 10 st kanske (?)
Vilken e den bästa låten?

Mys svar: Asså jag är ju helt drogad av musik, och de finns mycke bra musik och så. Men jag vet inte vilken som är den bästa faktiskt, finns så många bra.
Hur måru gmn?

Mys svar: Jag mår bara bra, man har ju sommarlov ! :D


Postat av:


Tycker du att dina frågestunder blir lyckade?<3

Mys svar: Vet inte det här va ju min första och så men nja.

  

Postat av: Julia


Kan du inte skriva mer på din blogg?

Mys svar: Jo, de kan jag, men just nu har jag sommarlov och vem sitter inne vid dator på sommarlovet men jag ska förbättra mig till höst :)

Gillar du mig?

Mys svar: Ohyes, men inte 100% vi bråkar ofta och så, men jag kan inte säga att jag inte gillar dig.


Postat av: Felicia


Vem tycker du är sötast i världen?

Mys svar: Hihi, jag tror alla vet de (a) Men om inte så är de Aldin.

Röker du?

Mys svar: Nej, usch!

Hur många gånger har du färgat håret?

Mys svar: Har inte färgat håret någon gång faktiskt.  

När va de senast du grät?

Mys svar: Igår .. :(

Har du syskon?

Mys svar: Nej, eller jag har ju som säkert många andra typ låssas, asså inte för att föräldrarna ha skilt sig utan för att man är så bra kompisar så att man känner sig som systrar för varann.

I vilka land har du varit i?

Mys svar: Jag har vart i Grekland, Spanien, Frankrike. Typ några fler som jag inte kommer på.

Sommar eller vinter?

Mys svar:  SOOOOOOOMMAR!

När skrattade du senast?

Mys svar: Igår.

Tycker du om dig själv?

Mys svar: Jag är som många andra personer säkert också är jag gillar mig själv i vissa delar, men ibland inte alls. Som t.ex. om man kanske gör fel någon gång så hatar man sig själv. Och jag tycker inte om mitt utseende till 100% men de får man leva med.


Postat av: Emma


Vilken skola går du i?

Mys svar:  Jag går i Björkhaga I musikklass 4 snart 5D. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0