- Fotboll i regnet ?

 


Kom några bilder som jag tog för några dagar sen tycker dom blev sjukt fina så va tvungen att lägga ut dom (a) Men vist va dom lite fina iaf ? ;o 


Hej min sötnosar, gjort idag?
Själv har jag spelat fotbollstunering i skolan, berättar mer om de snart..
´Min dag började 15 över 7 shiit tänker jag och klär bara på mig några "tränigs kläder" eller venne om man kan kalla de de. Men iaf Jag sprang till bussen men han inte så ringde mamma som skulle på någon Mammografi skit venne va de är rikdig. Så mamma fick iaf köra mig till skolan (a)
Skoldagen, eller aa, de va ingen skola vi hade fotbollstunering. Rikdigt kul faktiskt eller aa fast mitt lag kom sist :$ Men allt va Sebbes fel för han kom inte och kollade som han lovade hah (a)! Nejdå, sanningen är att vi va skit dålga (a).
Men iaf de va blåa laget mot de röda i final, själv hejade jag på de blåa + Amanda som spelade i röda (a), eller jag hejade nog på domarn också för vi stod och skrek rösterna av oss vi skrek typ "Alla ni som älskar domarn klappar nu *klappklapp* alla ni som älskar domarn klappar nu *klappklapp* alla ni som älskar domarn alla ni som älskar domarn klappar nu *klappklapp*" sen samma fast man skulle stampa & skrika hejhej haha så kan typ inte men vi skrek typ mer men de va en (a)
Vi slutade 1 sjukt skönt så kom hem för kanske en timma sen och jag har typ bara kollat på tv. Är sjukt trött och blött och vill bara sova kanske ska ta och gå från datan och säta mig i soffan igen (?)

Aja de va min dag de idag händer de inge ska bli skönt att få vila :)!
Kärlek från Eriksson. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0