- FAN, FAN, FAN! :o

Hejsan bloggis, hur har din dag vart? Min va bra tills för typ 1 timma sen. Tänker inte skriva om dagen jag kan verkligen inte. Men tänkte skriva vrf allt blev skit!
Jo allt blev skit då jag fick veta att några i min grupp, några av mina bästavänner, inte ska få vara med oss längre för vi ska splitra oss, fyfan va bra! Jag älskar de. NOOOOT, Jag hatar de mest av allt! Ikväll kommer jag gråtta mig till söms de är jag helt säker på, för just nu gråter jag så de blir floder på skrivbordet.. Men de får mamma torka sen, men åter nu till de vikdiga. Just nu är de är nästan som om jag bara vill vara sämre för att få gå med er. Ja de är klart att jag blev glad för att gå i RM truppen men inte utan er! Jag har nästan precis träffat er eller sen typ hösten 08 träffade jag er, men jag har spenderat mycke tid med er på en kort period. Jag vill inte att mina sötnosar och nu skriver jag deras namn förlåt men jag kommer sakna som här tjejerna mest men kommer sakna er andra också men kanske inte lika mycke och dom personer är Kajsa och Alicia. Alicia Kramkompis: du är en glädje spridande, kramgo, glad, pratglad person hos dig är man alltid välkommen. Jag älsklar dig kramis. Kajsa min sötnos: jag har tyckt du vart jobbig som bara sprang runt och flamsade men de va i början när jag ville att de bara skulle vara gamla "UT" när de gått en halv termin va du typ bara skön asså vet inte rikdigt vad man ska säga, Men du är en helt fantastisk person alltid rolig, när man är med dig skrattar man ofta. Jag älskar dig sötiis! Tjejer ni betyder skit mycke för mig jag kommer alltid att finnas där och jag tror att dom flesta andra i gruppen tycker som jag! Om ni inte är på träningen vem ska då ta eran plats i gruppen? Vem ska vara den som alltid skrattar och vem ska vara den som får alla att skratta? De vet jag inte har saknat er så fort ni inte har vart på en träning!
Men vill bara säga ni har gjort mig hel och de kan inte många göra, jag älskar er!

här kommer lite bilder på er och hela laget <3,


Hela laget + Marina, älskarälskarälskar! ♥


Alicia gumman ♥


Jag och Kajsa i våra nya tröjjor (a)♥

De va några bilder på dom oxå.. Och förlåt minen på sista bilden på mig asså drev lite. Och förlåt att jag lägger ut dom här bilderna men man måste se erat rikdiga ja (a)
Aja puss på er! ♥´
/ M
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0