- Falska rykten är de värsta jag vet!

Rykten. Jo rykten har ni säkert vart med om. Usch, vad jag hatar dom. Anledningen till att man startar ett rykte är för att man är avundsjuk på den personen. Eller man kanske har bråkat. Men snälla någon, ett rykte om att jag gillar någon, som inte äns är sant. Varför? Och varför skulle jag, jag har ju min älskling. Och varför skulle jag då vara kär i den här personen?

Rykten är verkligen fegt! Varför startar man ett? Och nu säger jag till alla er " rykt startare" dra åt helvetet, vad tänker ni med? Tror ni att ni ska må bättre genom att sätta någon annan i helvetet? De går inte ska jag tala om ni mår bara sämre. & den som får ryktet mår bara sämre. Jag säger bara fyfan!


& ryktet i de här läget är absolut inte sant, jag lovar. Jag vill inge annat än att ha dig här, jag vill inte ha han. Jag vill ha dej ingen annan! För jag älskar dej mest av allt asså. Skulle inte kunna leva utan dej.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Mysan,det är inte jag som startat det. alltså jag kan inte snacka här..

2009-06-18 @ 15:04:37
URL: http://thimas.blogg.se/
Postat av: My

Svar till Amanda: De har jag inte sagt? :s

2009-06-18 @ 18:05:26
URL: http://myssiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0