- De här är livet! :D


Tuvär blir de ingen bild från idag har bildbrist nu, hihi. Men de kommer förmodligen bilder ikväll eller någon annan dag.


Menmen, de vade, Hej på er föresten :), Hur mår ni? Själv mår jag finfint förutom att jag saknar massa personer & jag har blivt lite röd på axlarna av min älskarde Sol! Hihi. Förlåt bloggen & alla läsare för att jag inte har skrivt ni ska få veta varför, men iaf förlåt, förlåt, men de blir nog så för att de är så bra väder och då vill man ju inte sitta inne liksom. :)
Ja nu ska jag berätta, igår va jag med Alex som jag nog skrev att jag skulle, om inte så vet ni de nu. Hihi (a). Vi drog iaf till stendal, där de va as mycket folk. T.ex min gamla skola Eklids fritids(stav?). Vi solade och badade och hade de bara mys vi va väl där till kanske 2 någon gång(?) då vi gick hem till henne. Vi gick ut och solade på hennes stutsmatta, sen blev vi så sugna när vi låg där att hoppa så vi stälde oss och hoppade. Spelade lite fotboll på hennes tomt. Sen av någon konsdig anledning hamnade vi under stutsmattan, och va helt plötsligt helt flummiga (a) vi låg typ där as läge och bara garvade. Haha, vi va fulla :D! Vi tror att de va fantan vi drack, hihi.
Sen kom Maja, och hon skulle bara vara med oss en lite stund, men om de här va en lite stund så är våra stunder väldigt långa (a). För hon sov nämligen med oss på kvällen men hur får ni veta snart (a)
Gu va tråkit inlägg. Nej nu måste jag komma till saken.
Aja vi låg under Alex stutsmatta och snackade då vi kom på att vi ville sova där under. Vi plaerade och planerade och helt plötsligt säger jag de blir ju som ett tält ju, Bajsan & Alex bara tittade på varandra sen sa dom bara BRA MY! Och jag ja fattade massor eller nej INGENTING, så dom fick förklara allt dom tänkte. Hihi. Så vi hamnade i ett tält i natt vi hade jätte mys måste jag säga!
Menmen, idag har jag bara vart på stendal, fick pengar av mamma igår så vi gick till pia och köpte en dricka stoor fanta som vi delade på och tjocka som vi är haha så köpte vi en chips också :)
Pappa kom ner till stendal när vi va där och kollade bara, den fega bajsungen vågade ju inte äns känna på vattnet.
På stendal mötte vi massa roliga, vilket vi inte gjorde i lördags. Hehe.
Men mina dagar har vart toppen med mina tjockiisar :)!♥
Men imorgon ska jag ut med båten med mina tjockiisar, vi ska typ vara ute hela dan så jag skriver kanske på morgonen och på kvällen :)!
Men tänkte lägga ut min vecka :)
Imorgon fredag: Imorgon ska jag ju som jag sa tidigare ut med båten hela degen.
Lördag: Vet inte än, någon som vill hitta på något? :)
Söndag: Kolla på fotbollsmatch Hammarby-BP(träningsmatch) med min älsklings flikka Alexandra!:D 

OCH NÅGON DAG NÄSTA VECKA SKA JAG ROOSEN&ALEX TILL GRÖNAN!! :D:D:D

Juste när jag sa till pappa att vi skulle tälta ringde han mamma och sa de för att han skulle repa då sa hon: De är sommarlov de. Och vet ni för en gångskull håller jag med henne fullständigt! Asså de är fan jätte sant. Vad vore ett sommarlov utan att ha tältat? Jag tycker själv igenting. Nu tältade vi ju liksom på Alex tomt men iaf.

Blev ett ganska långt inlägg, hoppas ni årkar läsa de (a).
Ha de så bra nu går jag ut i solen igen och stecker :)!
Puss på er.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0