- Dagens ros :)!



Japp, då va de dags för dagens ros som jag skrev i förra inlägget.
Men iaf dagens ros går till ja tror att ni vet för den går till Bea :)
Sötis, de betyder sjukt mkt för mig, idag har vi umgåtts som aldrig förr, de betyder as mycket för mig. Varje dag jag inte haft dig vid min sida har jag måt dåligt varje jävla dag de senaste månaderna då ni va typ sura på mig. Då Drömde jag att du va där. Jag viste att din/er mest din surhet skulle gå ur efter ett tag för man kan ju inte gå runt och vara sur på någon i evigheter, eller? Men varje gång hon kommer, hon som gör dig till en liten Bea som inte vågar säga emot, då önskar jag, ja då önskar jag av hela mitt hjärta att du skulle våga. Våga vara den du är. Våga säga ifrån. Våga tro på dig själv. Men den önskan slår oftast inte in, utan du låter henne göra som hon vill. Du har blivit bättre på att säg till henne men fortfarande låter du henne göra som hon vill. Men dom dagarna då hon inte är där är du den Bea som man vill att du ska vara när du är med henne. Då vågar du vara den du är. Då vågar du säga ifrån. Då vågar du tro på dig själv. Tjejen, jag kommer alltid att hjälpa dig, jag kommer alltid att finnas där när du faller ner i de mörka, jag kommer alltid att trösta dig när du är ledsen, jag kommer ge min lycka till dig när du mår som sämst. Du betyder allt för mig, ibland kan även bästavänner ha perioder då de inte är med varandra. Dom tiderna hatar jag men på sammagång älskar jag dom. För iblan måste man bara komma bort från varandra. Du kan lita på mig. Jag ser fram emot sommar 09 med dig och Aggi, med grönan, bada, landet och ännu, ännu mera! Gumman, hand i hand ska vi gå genom hela livet. Ingen kommer kunna ta dig ifrån mig. Jag älskar dig bästavän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0