- Blöt? Jarrå!



Bild på syrran, min egen lilla sötnos Mathilda, Matthis, Bettan, Japp&Klas-Mårten. Haha kärt barn har många namn (a) Älskar dig gumman! <3 Juste Aldin de va därrför jag skrev att jag snackade med Klas-Mårten ;o.

Hejhej bloggisen, Blev ni blöta idag?
Haha, kan man ju säga att jag blev (a).
Först börjar de med att dom tar Aggi's skor så typ alla springer efter och försöker ta tillbaks hennes sko, då de typ ösregnade. Sen puttade Mickan in mig i en typ Dusch, haha, nej men de va stupprör(?) som hade pajjat så de typ bara sprutade vatten. Så där va jag tvungen att stå. Sen tar Jojje en av mina skor, haha så sprang runt med en sko. Men sen när Jag Mickan&Mathilda skulle gå ut och göra en sak kom älsklingen med vatten pistol så han jagade mig men efter en stund kom jag på att jag redan va blött så jag stannade. Så han typ tog tag i mig och spruttade. Sen när jag hade tårka,så knackar Amanda&Bea och ville att jag skulle komma. Då har dom älsklingens vatten pistol och sprutar som fan så jag blir blöt igen ;P
Hah, sen måste jag bara: älskling sorry för att jag inte kom ut! ♥
Aja, så va helt jävla blöt när jag skulle hem :$

Menmen de va min blöta dag de (a)
Kärlek.



Kommentarer
Postat av: Älsklingen<3

ahahhaha sorry att jag inte stanna jag fick skäll av din lärare ahahah älskar dig<3

2009-06-10 @ 19:46:57
Postat av: My

Svar till Älsklingen <3: Haha, okej :D♥

Älskar dig me! <3

2009-06-10 @ 19:50:20
URL: http://myssiis.blogg.se/
Postat av: Nanna

åå det är ju sötizan mathilda på bilden!!!! pöss pöss u puss o kram på alla <3333

2009-06-13 @ 13:34:58
URL: http://naannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0