Usch! Fyfan!



Japp som bilden säger sitter jag här i mjukiskläder, en kopp te och världens jävla huvudvärk. Och som jag sa tidiagre idag så har jag ju mensverk också.. Bravo Mysan! Nej, de är fan inte kul asså!
Ärligt så vet jag inte vad jag ska göra/skriva inne på internet just nu. Sitter och pratar med Robin som vanligt, han bråkar med sin mamma för han vill ju hem till oss alla tullingemänniskor, men inte hans mamma.. Ojoj, de kanske jag inte ksulle ta upp här men nu gjorde jag de.
Men nu fick jag ett sms från Robin, Och när jag har svarat på de sätter jag på sims.
Men jag hör nog av mig senare.
Puss på er alla!






Kommentarer
Postat av: emma

har du fått mens my!?

åh fyfan, det är det värsta som finns.. lider med dig :P

2009-07-31 @ 01:16:35
Postat av: My.

Svar till Emma: Japp -.- Ja :o Tack tjejen! :D

2009-07-31 @ 11:34:50
URL: http://myssiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0