Rubriken? Ja den försvan ;o



Vet inte vad jag gör på bilden.. Men de bjuder jag på.

Just nu sitter jag och pratar med Bea sötnos, som är i London. Fan vad lyx! Vill också ditt.
Men iaf, vi hara bestämt att jag ska åka med dom på kryssning till Mariehamn den 7/8, ska bli fett nice! Älskar att vara med nära och kära, hah. Och jag saknar henne jätte mycket men hon kommer hem nästa tisadag. Hur ska jag klara mig?  Men iaf vi har bestämt eller Bea och hennes mamma(kanske?)...
Men iaf, dom har bestämt att vi ska äta middag första kvällen, och lunch andra dagen men utan frukost för då måste man ju gå upp så tidigt och vi kmr sakert vara uppe en stund på kvällen ! Haha, visst låter de nice! :D
Menmen, förlåt för mina ur tråkiga inlägg.. Men vet inte vad jag ska skriva om just nu. Känns som om jag har skrivit om allt redan.
Men vet ni; snart kommer Robin hem igen kanske. Han har vart borta as länge ju :o! Men snart kommer han hem igen, wiho! Och då blir de ändrig på de här då blir de kul att läsa min lilla blogg igen ;)

Men nu mina sötnosar ska jag gå och dricka hallonsaft, min nya love näst efter hallon och Aldin ;)!
Men. Puss & Kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0