Regn.. Och Lasse & Majas detektivbyro!

 
Vem vill inte vara här nu? :o (bilden är tagen från google)

Hejsan på er, vad gör ni? Själv sitter jag och lyssar på Maria som sitter och läser Lasse & Majas dedektivbyro  - biblioteks mysteriet.
Sitter och kollar ut på regnet som öser ner. usch och fy! De ska ju vara sol på sommarlovet inte ös regn! :o
Men iaf, kom precis hit från Jessica.
Menmen, hos Logge hoppade stutsmatta, vi badade & solade precis som jag sa. Men sen bröjade de regna och vi gick in och spelade Hej knekt(så va dede där med stavningen?). De är alltid lika kul att spela de är de regnar! Så de blev  mycket skratt!
Igentiligen vaet jag inte vad jag ska skriva men maria har så jävla sköna knappar på sin dator XD!
Men ska nog ta och kolla runt lite nu på internet..
Puss.

Kommentarer
Postat av: wandisen

va är de för en plats på bilden???

2009-11-16 @ 17:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0