Måste skriva om 1 person till.

Mathilda bästavän. Jag älskar dig. Och jag har saknat dig som bara den 5 veckor utan den finaste personen hur klarade jag mig? Dom första dagarna va väl okej men nu känns de helt tomt. Jag lyssnar på några låtar vi brukar lyssna på. Som Ronny och Ragge, då jag tänker på alla skämt. Fan jag kan inte hallå inne tårarna lägger här i sängen och gråter. Du är en speciel person en som allt finns för mig när jag har de jobbigt. Du har rest mig upp varje gång i från botten. Du har vart de ljuset som gett mig de hoppet. Den vackraste tjejen som finns ibland oss. Snart 1 är med dig. Bästavän, från första dagen i skolan till .. Förevigt. Vi ska sitta på vara sy-kvällar med våra vänner om 60 år och minnas alla dagar tillsammans. Musikklassen är de bästa som har hänt mig och vet du varför? Jo för att jag fick träffa den bästa personen i världen som är just du! Alla minnen med dig är under bara. Jag saknar dom som bara den. Jag ligger och tänker på dom just nu. Kommer du ihåg när vi va på berget och du och robin sjöng la wox (?) Och alla timmar på stora gungan. Och när vi bara sitter och pratar i tellefon med varandra på bussen och i timmar efter, så när din mamma ringer och de är upptaget vet hon att de är mig du pratar med. Och när du står utan för fönstret på bussen där jag sitter. Tänk att man kan falla så mycket för en person på bara någon dag. Du är helt klart min allra bästavän, jag ska hitta ett best friends halsband till oss. Säger bara bästa vänner för evigt. Min bästavän är äntligen hemma. & jag ska vara med henne och jag ska dela resten av sommarlovet med henne! Och jag älskar Åkersork(där va ett minne till) Puss på dig bästavän!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså My du säger till mig att jag e din bästis och nu e de mathilda!! Var det inte du som sa att du skulle köpa halsband till oss två? Jag tycker du borde bstämma dej Mathilda elr jag? Men jag kan säga en sak och det är att det kmr aldrig mera bli ''vi 4'' för att du håller på såhär! H*ra

2009-07-21 @ 19:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0