Måste bara skriva om 1 peron som har stor betydelse i mitt liv.

Aldin älskling. 2 månader älskling . Nu har de gått 2 månader. Jag har haft dig i 2 hela månader. Asså Shit trodde aldrig att jag skulle få dig första gången jag såg dig. Men jag fick dig. Du är en ängel du ställer alltid upp och finns alltid för mig i med och mot vind! Jag kommer inte kunna lämna dig, om de skulle hända att du lämnade mig ensam i stormen skulle jag aldrig få mitt hjärta helt igen. Och de är just för att jag älskar dig så jävla mycket! Mitt hjärta skulle inte gå att laga igen. De skulle ta år och dar. Jag har inte träffat dig så typ några veckor. Fast de känns som en hel evighet och jag saknar dig som bara den just nu! Varje minne med dig är natt som stannar kvar i mitt hjärta. Som när ni skulle ha vatten krig och du sprang efter mig och sprutade på mig. Hihi. Aggi berättade att de va någon gång du hade suttit på senen(?) med henne, och sen hade jag typ spelar king eller nått och då hade du bah; va söt hon är. Fan vad gulligt av dig älskling! Sen hade du suttit på någon lektion och bara skriv mitt namn i ett hjärta på din bänk typ. Shit jag fattas inte att jag har dig jag har fortfarande inte fattat att jag har fått den finaste ängeln på jorden. När Diana sa att du ville vara tillsammans med mig igen blev jag så jävla glad så jag vet inte vad jag stod och bara hoppade. Asså jag viste inte vad jag skulle göra. Även om de har kanske inte gäller för alltid. Säger jag bara du kommer alltid ha en speciel plats i mitt hjärta. Jag älskar dig. De är tre rna ord med väldigt stor betydelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0