I miss u sister! ♥



Älskar den här bilden så otroligt fin! Och på den är den vackraste tjejen min Karolina Pettersson.
Som vi sa igår på pea: Vi kan aldrig föra ett seriöst samtal med varandra. De kan börja seriöst men sluta i ett hav av tårar för att man har skrattat så mycket. Fast då ska man ju se när jag berättar min knasiga ider för henne. Asså shit då skrattar hon så hon nästan kissar på sig .. Men de är så härlig att ha någon att driva med lite. Hihi. Men hjärtat, du är en sån person som man bara vill krama så fort man ser den. Varför vet jag inte men de är bara så. Och de är bara så nice. Jag saknar dig mest fast de vet du redan. Du har lärt mig mycket här i livet på så kort tid. Och jag vet att inte är så mycket äldre än vad jag är men du har gått igenom födel lite sämre saker som du har lärt dig genom. Som man säger man lär sig av sina misstag, eller hur? Men jag tänkte bara säga att jag saknar dig som bara den! Syster min jag kommer krama dig har och länge när jag träffar dig nästa gång. Puss på dig syster.

Kommentarer
Postat av: Steffi

Sv: Eller hur?! Så grymt braaaaaa :D

2009-07-28 @ 18:53:46
URL: http://bonellz.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0