Godmorgon :)!



Mickis och Jag, jag saknar dig gumman

Godmorgon igen på er alla. Jag vaknade för kanske 10 miuter sen så är fortfarande ganska trött.
Men jag hade tänkt att vakna till lite och sen gå och laga frukost. Jag ska göra pannkakor.
Mamma och pappa har åkt till Göteborg, för att se U2. Så jag är ensam. Men snart ska jag gå till Logge där kanske hanna ska med också! Vi ska väll göra de vanliga: Bada, sola och hoppa stutsmatta(nu är de de här med stavningen..?), efter som de ser ut att bli ganska bra väder. Fett nice nu ska brännan komma tillbaks igen :)!

Men nu känner jag att jag har vaknat till, så nu går jag och steker pannkakor kommer tillbaka med kanske en bild?
Men puss och kram på er!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0