- The Sims dag!

Hej på er, vad gör ni då? Just nu ligger jag i sängen tänkte läsa sen ska jag väl sova, nu nu tänkte jag skriva om min dag som de inte har hänt så mkt i. Menmen, idag har de vart som rubriken säger en The Sims-dag. Alltså bara spelat Sims 2 lyssnat på musik och bara chillat rikdigt nice :D! Men som vanligt är de ju alltid någon eller något som saknar och i de har laget va de Ronja och nudlar! Fan vad jag saknar när de va vi. Haha men Asså när de va jag när Ronja som spelade Sims och blev hungriga och gick och gjorde nudlar. Ni fattar nog (a). Men jag och Ronja har bestämt att vi ska göra de någon gång den har sommaren med :D:D:D! Jippie, <3! Men iaf på idag har de bara vart chillchillchill riktigt nice !:D Men iaf, imorgon vet jag inte vad jag ska göra någon som vill hitta på ngt? Men på tisdag ska jag och Roosen till grönan och gb de nice ner om de kommer imorgon. Men ha de på bra på skriver jag imorgon, ska lyssna på musik och läsa min älskade "Om jag kunde drömma" men juste de har skrev jag från mobilen vet inte om jag sa de tidigare men i så fall så fick ni veta de igen xD. Puss & kram. Eriksson - miss Ronja och nudlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0